6 Ocak 2014 Pazartesi 03:57 tarihinde yazıldıktan sonra , , , olarak fişlendi.
temsil kelimesi sayıyla (6) yazıyla altı harften oluşuyor olmasına rağmen hem sayı ile ifade ediliş şekli, hem de yazı ile ifade ediliş şeklinden çok çok daha fazlasını muhteviyatında barındıran bir kelime. matematiksel olarak; 6 kilodan ağır ama 6 tondan hafif olduğu yönünde genel bir kanı bulunmasına rağmen bağzı matematikçilerce 6 tondan ağır olabildiği zamanlarında olabildiği iddia edilmektedir. basit olarak ifade etmek gerekirse; hızlı değil ama çabuk çabuk gibi.

temsilin en temel özelliği; kartopu etkisine sahip olması. çocuk yaşlarda başlayan temsil, ölene kadar çoğalarak büyüyor. engel olamıyoruz efendim diyecektim tam ama buna bi son vermek kendi elimizde. kaşınırsak büyüyor ama iyi bi çocuk olursak belki şirinleri biz de görebiliriz.

saçma sapan konuşma yahu ufacık çocuğun ne temsili olabilir ki? demeyin. ayıp edersiniz. kaynaklarım var ve merak edenlere gösterebilirim..

her çocuk öncelikle ve ilk olarak ailesini temsil eder. okula gidene kadar üzerinde sadece aile temsili vardır ama farkında değildir. sonra ilkokulu bitirir, bitirdiği okulu temsil eder. sonra ortaokulu bitirir, orayı da temsil eder. sonra liseyi bitirir, orayı da temsil eder. sonra üniversiteyi bitirir, orayı da temsil eder. sonra işe girer, kurumunu temsil eder. sonra evlenir, yeni ailesini de temsil eder. dini inancını da temsil eder. bağlı bulunduğu ideolojik görüşü de temsil eder. üniversitedeyken rahat durmayıp kulüplere girdiyse orayı da temsil eder. iş hayatında rahat durmayıp bi yerlere bağlandıysa orayı da temsil eder. ama birinin temsili başlarken, diğerinin temsili son bulmaz. aslında tüm bu temsillerin ağırlığı artarak artar. kaşındıkça artar. rahat durmazsanız artar.

aslında konu çok geniş ve gerek doğa bilimleri gerekse de beşeri bilimler ile bağlantısını çok rahat kurabilirim ama yine çok sıkıldım yaa. zaten bi sonuca bağlamak için yazmadıydım, aklıma gelmişken yazayım dedim. hiç aklıma gelmemiş olsa bu kadar aklımda kalmayacakmış. esenle kalın. papuy
hiç bikbik olmamak :(
0 bikbik kere edilmiş