15 Kasım 2013 Cuma 00:19 tarihinde yazıldıktan sonra , , , olarak fişlendi.
canınız mı sıkılıyor? hayat çok mu anlamsızlaştı birden? monotonluğun bu kadarı da fazla ama değil mi? dışarıda ne kadar da kötü bir hava var, insanın içi daralıyor yahu!? off yine erken kalkıp işe gitmek zorunda mısınız? ay sanki hergün aynı şeyleri yapıyomuşuz gibi oluyor şekerim? dejavunun bu kadarı da fazla ama?! tüm bu rutin saçmalıklardan bunaldınız mığ? yeter artık yiteeeeeğğğğrrr!!!

üzülmeyin sayın ahalilerim. herşeyin bir çözümü var elbet. bu yazımızda da sizlere sadece 2 adımda sıkıntılarınızla baş etme tekniklerini öğreteceğim. uygulamalı olarakta göstermek isterdim lakin çoh yoğunum şu sıralar. anca kendime yetebiliyorum.

hamdi vizyonuyok terapi akademisi kimseye ihtiyaç duymadan can sıkıntısıyla başa çıkma tekniklerini sunmaktan gurur duyar.

götünüzü parmaklayın - çok kaba bir tabir olduğunun farkındayım ama tıpta ayıp olmaz sayın sıkılmatikler. utanmadan çekinmeden parmaklayabilirsiniz yağne. şüphesiz ki can sıkıntısıdan kurtulmanın tek yolu uygun açı ile uygun yeri parmaklamaktan geçer. farklı bir yol olursa da burdan hepinize kucak dolusu sevgiler.

parmak değiştirin - parmaklıyorum parmaklıyorum ama olmuyor? naapmam lazım diyenler için önerimiz bu. parmaklamaya da yeni açılımlar getirmemiz gerekiyor tabi ki. unutmayın ki rutinleştirdiğiniz herşey monotonlaşacak, monotonlaştırdığınız herşey de sıkıcı olacaktır. onun için naapmanız lazım? değiştireceksiniz, parmakları sürekli değiştireceksiniz yau. çok zor değil inanın ben denedim oluyor.

kısa, faydalı ve anlamlı bir yazının daha sonuna gelmenin burukluğuyla hepinize papuy.
1 bikbik