1 Şubat 2009 Pazar 23:10 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , olarak fişlendi.
pek değerli bilog yazarları,

sözüm sizedir, okuyuculara değil! zira müzik kutusunu okuyucular koyamıyor.

teknolojinin acayip geliştiğinin bende farkındayım. teknolojinin gelişmesiyle birlikte, sitelerimize müzik kutusu koyabilir hale geldik. istediğimiz müziklerden bir liste oluşturup, sitemize koyuyoruz. sitemize giren kişinin bilgisayarında da otomatik çalmaya başlıyor. pek âlâ..

yalnız birşeye dikkatinizi çekmek isterim; müzik kutuları, domuz yağı ve katkılarını ihtiva ediyor. bu yüzdendir ki müzik kutuları birer şeytan icadıdır. bu konuda da son derece gayrıciddiyim.

varmak istediğim nokta; biloglarınızdaki resimlere bakmaktan büyük keyif alıyorum.. yani aynı zamanda iyi bir okuyucuyum amma ve lâkin biloglarınıza girdiğimde otomatik olarak çalmaya başlayan müziklerden nefret eder oldum. o müzik kutusunu ve dahil pause düğmeciğini bulana kadar canım çıkıyor. lütfen bana ve diğer okuyuculara bu eziyeti etmeyin. sizin yazılarınızında okunmaya ihtiyacı var. onlarda diğer yazılar gibi okunmak için yazılıyorlar. onları da sevelim.

okuyucuları sinirlendirmeyin.. sayfanızı kapattırmayın.. bakın kimseye emir vermiyorum, haddim de değil zaten.. sadece rica ediyorum. istirham ediyorum ulan!

sizlerden müzik kutularınızı kaldırmanızı da istemiyorum. sakın yanlış anlamayın. sadece otomatik olarak çalmasını engelleyin, engellettirin. çocuklarımızın geleceği, temiz bir çevre ve küresel ısınmamak için yapın bunu. kendim için birşey istiyorsam bush olayım.

eğer bu manifestom işe yaramazsa blogger'ı kapattıracağımı da bilmenizi isterim.
24 bikbik
  1. ayy hislerime tercüman oldun valla

    YanıtlaSil
  2. Evet, evet, evet, evet, evet... Haklı direnişinde sonuna kadar arkandayım.

    YanıtlaSil
  3. beni bu davada yalnız bırakmadığınız için teşekkürler olsun yoldaşlar!

    YanıtlaSil
  4. aynen katılıyorum,otomatik çalan şarkılar kadar beni deli eden bişey yok şu bloggerda,bide bazıları var ki direk çalıyo açma kapaması da yok,sayfada görünmüyo falan.ayyyy deli oluyorum...

    YanıtlaSil
  5. ufak ayrıntı gibi gözüksede önemli bir noktaya vurgu yapmışsınız.size tamamen katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. işte tamda demek istediklerim, otomatik çalan şarkılara dur diyorum yeter artık internetten soğudum

    YanıtlaSil
  7. Ya doğru demişin.Bende yapmıştım aynı hatayı.Tamamen özentiymişim itiraf ediyorum.Allahtan çabuk farkettm ne fena bişii olduğunu da şu istediğin zaman açılabilenlerden yaptım..
    Bi'de vizyonuyokcum,sen bana ilk yorumu bu sebeple yapmıştın.."aa güzel olmuş " gibilerinden..Benimi kandırmışın,bende kanmışmıyım,anlamadım ki:))

    YanıtlaSil
  8. hepinize teşekkürler, bi daha düşündüm ve hakkaten gereksiz bi uygulama olduğu kanısına bi daha vardım. tavuklara da fazla yumurtlasın diye mozart dinletiyolarmış. bilog yazarları bizi tavuk yerine mi koyuyor acaba?

    nostatic hağnım, senin sitede çalan müzik hakkaten de hoşuma gitmişti o zamanlar ama sürekli olunca çekilmez olabiliyor. yani istediğimizde çalabileceğimiz bişey olursa daha harikuleyt gibi gibi. kandırmak, mevzu bahis bile olamaz. teşkürler :)

    YanıtlaSil
  9. bunu yazan bunu da yazar. "televizyon aptal kutusudur"

    hamdi beye selam olsun !

    YanıtlaSil
  10. cümlelerim düşmüş bayağ yorum yazmaya yazmaya :)... bi önceki yorumda kısacası şöle dedim...

    cidden katılıyorum bu feryada... hatta bir sürü sitede de başıma geliyor.....müzik iyi ise dinliyorum da :)... yok değilse kapatıyom...hatta %90 kapatıyom :)... kimse alınmasın valla ...

    YanıtlaSil
  11. aerodinamik yarŞubat 02, 2009

    ay ben özellikle otomatik çalsın hep çalsın die yırtınıorum.. hahahyy.. bebimmmm evet o benim!! ağzımı burnumu kırın.. :):):) yihuuu :):)

    YanıtlaSil
  12. auroradoreŞubat 02, 2009

    ama muzik kutusu cici bisiydir.. o senin dediklerini baska bisiy olarak yeniden vaftiz etsek.. yoksa katilmiyor degilim size.. :) bence zabitalar olsun, böle bilir kisilerden olussun, bu kutulari seetsin.. bizden izin cikmayanlari muhurlesin falan.. :)

    YanıtlaSil
  13. valla bende aslında otomatik değilde ben isteyince çalanları seviyorum.

    YanıtlaSil
  14. sayın melankolikdeli, bunu yazan bunu da yazarsa bi ara yazmam lazım. teşkürler.

    sayın ıvır zıvır, cümlelerin düşmesi hiç önemli değil benim için. bende hep düşürürüm cümleleri. böylesi daha zevkli oluyor.

    sayın aerodinamik, gördüğüm kadarıyla yine rororo modundasın. negzel. hiç dayak yememişsin anlaşılan..

    sayın aurorodore, bence zabıtalar yerine bilog polisleri olsun. bilog bilog gezsinler ve yakaladıkları kutuyu sitesiyle beraber kapatsınlar.. olmayacak böyle.

    sayın şirinem, bende o şekilde seviyorum. ne tesadüf :Ç

    YanıtlaSil
  15. yaaaa,bi rahatlama geldi bana,kandırılmadığımı anlayınca..bööle bi ferahlık,fresh bişiiler...:P
    mentos vardır ya onun arkasından kola içmek gibi...Benzetme yaparım,rahatlarım..hgdsahdjhgds :)

    YanıtlaSil
  16. Evet blog açıldığında otomatik olarak çalmayan müzik kutusu istiyoruz..van minuts van minuts olmaz olmaz böyle müzik kutusu olmaz!!,birdahada girmem bu tür bloglara sizede teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  17. magnum opusŞubat 04, 2009

    ızdırabımıza ses oldun hamdi...

    YanıtlaSil
  18. immortALanceŞubat 05, 2009

    Ben bunun chatbox kısmını da gördüm. Msn Live Space'de blog tutan arkadaşlarımızın özellikle büyük korkusudur...

    YanıtlaSil
  19. MERKEZ BURASIŞubat 05, 2009

    %100 right!

    YanıtlaSil
  20. Bir de bir kaç sayfa açtığınızı düşünün bunlardan. Müzikler birbirine karışacağından okuduğunuzdan da bir şey anlamazsınız zaten. Müzik dinlemek isteyen, müzik sitelerine baksın. Sizin zevkinizden bir başkasına ne?
    Bazı dini sitelerde de kuran okunuyor. Bu da sakıncalı. Çünkü Kur'an dinlemek içindir. Dinlemezseniz saygısızlık etmiş olursunuz. Hem okumak, hem de dinlemek olamaz.

    YanıtlaSil
  21. Miray ABRAVCIŞubat 07, 2009

    Evet biraz gıcıklık yaratıyorlar. En güzeli otomatik çalmaması.

    YanıtlaSil
  22. başlığına koptum :D ve bu serzenişini karşılıksız bırakmicem.

    yoo hayır bilokum kapanacak korkusuyla değil bi kerem sen üzülme diye hıh ...

    yoo korkmam ben asla korkmam ....

    YanıtlaSil
  23. hamdi vizyonuyokŞubat 14, 2009

    destek veren ve yazımı görünce küfredip çıkan herkese teşekkür ederim.

    sayın uçandepik, korkmadığını biliyorum ben zaten. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  24. nihayet...

    YanıtlaSil