7 Ocak 2009 Çarşamba 14:11 tarihinde yazıldıktan sonra , , , olarak fişlendi.
efenim, bendeniz ablam mimlemiş. mimi gönderirkende acele yıldırım mim şeklinde göndermiş ki hemencecik cevapmam lazım. öncelikle kendisine burdan teşekkür ediyorum, sonralıkla kaybolmayan sakız istiyorum.

mim'in konusu anladığım kadarıyla yok ama içeriği pek geniş maşşallah. 20 sorudan oluşan bi mim olmuş.. böylesine kolay ve faideli bir mimin, yayında ve yapımda emeği geçen yedi ceddine teşekkürler.

1.En sevdiğiniz kelime nedir?

kelimeler arasında ayrım seçim yapmadığımdan olacak ki hepisini ayrı ayrı severim. özellikle ingilizce menşeili kelimelere karşı ayrı bi hassasiyetim var. diğer kelimeler alınmasınlar lütfen ama onları daha bi çok severim. böyle söylerken ağzımın şekilden şekile girip, başkalarının beni ingilizce biliyor sanması yok mu mesela.. harikuleyt

2. En nefret ettiğiniz kelime nedir?

en nefret ettiğim kelimeler de mesela eski dilde kullanılan kelimeler. hani osmanlıca mıdır nedir? kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz koardeşim falan oluyorum yaanee..

3. Sizi ne heyecanlandırır?

bu sorunun cevabını tam olarak bilemedim. metabolizmam öylesine acayip ki durduk yerden adrenalin salgılamaya başlıyor. nooldu olm yine? diyorum ses vermiyor. böylelikle neye karşı heyecanlandığımı anlayamamış oluyorum. terbikler.

4. Heyecanınızı ne öldürür?

şimdiye kadar gözlemlediğim kadarıyla tuvalete gitmek benim heyecanımı öldürüyor. evet evet çok ilginç olabilir ama tuvalet denilen yerde öylesine rahatlıyorum kii.

5. En sevdiğiniz ses nedir?

en sevdiğim ses, kalın do'dur.

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?

en nefret ettiğim ses do'dan sonra gelen re'dir. re'yi neden do'dan sonra koyduklarını hep merak ettim. hala da merak ederim. notaları icat edenlere selamlar.

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

bu soru biraz saçma olmuş ama olsun. yapmak istemediğim mesleği yapmak istemem mesela. yapmak istemediğim meslekte astronotluk olsun.

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?

doğal olupta sahip olmak istediğim bi yetenek yok gibi görünüyor ama olağanüstü bi yetenek deseydin, uçabilmem kuvvetle muhtemelle.

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

kendim olmasaydım, sobalı evde büyümüş çocuk olurdum.

10. Nerede yaşamak isterdiniz?

plüton'da yaşamak isterdim zira gezegenliğini iptal ettiklerinden beri dünyalılardan daha az haber alır olmuşlar.

11. En önemli kusurunuz nedir?

en önemli kusurum, kişisel gelişim zırvalıklarına inanılmaz derecede inanmış olmam ve başarılı olmak için kıçımı yırtmamdır heralde ama tam bilemedim.

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

toplum içinde burun karıştırmak ve osurmak... ama iran'lıların yanında osurunca size demediklerini bırakmıyorlar, dikkat edin.

13. Kahramanınız kim?

sonunu düşünmeyen adam.

14. En çok kullandığınız küfür nedir?

sık kullanılanlarımda her zaman birden fazla küfür bulunduğu için, hangisini söylesem diğerine haksızlık olacak. onünçün pas diyorum.

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?

bu sorunun aynısını bende şimdi ruh halime soruyordum ama cevap alamadım. bi dış görünüşü filan olsa nasıl olduğunu anlayabilirdim ama öyle bişi de yoook?

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

katranı kaynatsan olur mu şeker, cinsini bilmem naaptığım cinsine çeker sözü hayat felsefemin temellerini oluşturur çünkü ben genetik bilimine sonuna kadar inanan biriyim. hatta babama gidip sen bu yaştayken hangi hataları yaptıydın? diye sorarım.. sonra bi bakarım ki bende aynı hataları yapmışım. hayat ne tuhaf.

17. Mutluluk rüyanız nedir?

bütün dünya buna inansa, hayat bayram olsa filan demem lazım.

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?

bence mutsuzluk, mutluluk'un tam tersidir. kendi arasında ikiye ayrılır. dolaylı mutsuzluk ve dolaysız mutsuzluk. hatta bazı bilimadamlarının, spesifik mutsuzluk ve advolarem mutsuzluk olarak ikiye ayırdıkları da görülmüştür.

19. Nasıl ölmek istersiniz?

nasıl ölmeye layıksam o şekilde ölmek isterim. şerefsizin önde gideniysem, sürüne sürüne.. çok şeker bi insansam, bi anda..

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz?

bu işlerin sipariş usulü olmadığını bilebilecek durumdayım. evet.

maslow'un teorisi kadar olmasa da çoguzun bi mimmiş. isteyen varsa beri gelsin.
24 bikbik
  1. вєndєníz...Ocak 07, 2009

    çok teşekkür ederim cancazım,yaa senin böyle cevaplar vereceğinden o kadar emindim kiii onun için özellikle bu konuda mimledim:))
    çok güzel anlatamamışsın,çok komikti hehe sanki aptal bi sarışın yazmış gibiydi cevaplar ay:D))

    (ee kaşındın)

    YanıtlaSil
  2. sayın hamdi bey;
    bence asıl "ehemmiyeti" olan, öldükten sonra cevaplamanız gereken sorular. onlara da çalışmak lazım.

    YanıtlaSil
  3. hamdi vizyonuyokOcak 07, 2009

    bendeniz hağnım, çok tessüf ederim. gayette içimden geldiği gibi yazdıydım, demekki içimde bazı bazı dışıma vurduğum bi aptal sarışın barındırıyom. bi de ben geçenlerde bi kelime öğrendiydim bilogun birinden. ironi deyü bi kelimeymiş, en sevdiğim kelimelere yazmayı unutmuşum. çok havalı bi kelime vesselam.

    sayın vaziyet, değerli yorumun için teşekkür ederim ama ölmeden önce cevaplamam gereken soruları bitirmeden öldükten sonraki sorulara geçemiyom bi türlü. bizim zamanımızda istediğimiz sorudan başlamak diye bişi yoktu. belki ondan olabilir. bigün şu soruları bitirince inşallah o sorulara geçecem.

    YanıtlaSil
  4. çiLekLisütOcak 07, 2009

    Enteresan bir cevap stili. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  5. 5. madde bana çok farklı geldi. "do" sesi hagkaten ilginçç huh

    YanıtlaSil
  6. hamdi vizyonuyokOcak 07, 2009

    pek değerli yorumlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Dear hamdi

    please see those videos

    http://www.youtube.com/watch?v=Gvt1M7Xp2Uw&eurl=http://widget.slide.com/version/20090105214456/widgets/fw/adapters/wrapper_youtube.swf?playerUrl=http://www.youtube.com/

    http://video.google.com/videoplay?docid=-2451908450811690589&ei=PCBYSZT1M4P6-QHInZC9Cg&q=occupation+101

    then help us to publish them

    and please vest those blogs
    http://nowingaza.blogspot.com/
    http://gazatoday.blogspot.com/

    thank you very much

    YanıtlaSil
  8. hamdi vizyonuyokOcak 08, 2009

    Dear Esraa,

    Thanks for information. There is already concentrated conversations about this thread in Turkey but I will publish them as soon as possible.

    Respects,
    hamdi.

    YanıtlaSil
  9. :)) bizde bu sorularla mimlendik ama bilmiyordum bile mimin ne olduğunu öğrendim aslında çokta güzel cevapların harika :)başarılar.

    YanıtlaSil
  10. 19. soruya verdiğin cevap güzeldi...

    YanıtlaSil
  11. Miray ABRAVCIOcak 09, 2009

    Mutsuzluğun tanımı çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. hamdi vizyonuyokOcak 09, 2009

    gönderdiğiniz ve gönderemeyip içinizde kalan yorumlar için teşkür ederim. ayrıca başlığı taşımanın vakti geldiği içinde başlığı genel forumuna taşıyom. emeğe saygı

    YanıtlaSil
  13. вєndєníz...(иυянαиσzкαи.¢σм)Ocak 09, 2009

    nereye taşıyon başlığı?forum moduna girmiş aptal sarışın yine heheheh:))

    YanıtlaSil
  14. hangi bloga girsem bu mim var artık ya :D

    YanıtlaSil
  15. ayhankeskinOcak 11, 2009

    Do nun neden re den önce olduğunu ben biliyorum, ama söylemem (:

    YanıtlaSil
  16. hamdi vizyonuyokOcak 12, 2009

    nooolur söylesen? noooolur? bi yardımcı ol litfen

    YanıtlaSil
  17. aerodinamik yarOcak 12, 2009

    harikuleyt... ahaha.. çok hoş yaaa :))) bi aralarda "herılttt yanii" vardıı.. ayyyyyyyyyy kabusss:)ben çılgı bediş gençliğiykene.. ee izledim ne var.. herıltt yanii :)

    YanıtlaSil
  18. hamdi vizyonuyokOcak 12, 2009

    hıı bi de çılgın bediş'in karşısına geçip tırrr biiiiiip diyen biri vardı dimi? biliyom ben o diziyi. mıtlaka izlemişimdiyore.

    YanıtlaSil
  19. travis and tyler durdenOcak 22, 2009

    Sevgili hamdi vizyonuyok,

    Ben de bu 20 soruya cevap vermek istiyoruz. Nereden temin edebiliriz acep?

    Saygılar,
    t&t

    YanıtlaSil
  20. hamdi vizyonuyokOcak 23, 2009

    sevgili travis ve tyler,

    hemen mimleyip, gerekli soruları posta kutunuza göndereyore.

    saygılar.

    YanıtlaSil
  21. sayın hamdi ve travis&tyler;
    şimdi uyandım, bu sorular taraf gazetesinin arka sahifesinde ünlülere sorulan soruların ta kendisi! ya da tak endisi!

    YanıtlaSil
  22. hamdi vizyonuyokOcak 25, 2009

    peki cevap anahtarını nerden bulabilirim sayın vaziyet? kaç doğrum olduğunu merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  23. bilemiyorum hamdi bey, belki konuyu ahmet altan'a "mimleyebilirsiniz".

    saygılar..

    YanıtlaSil
  24. hamdi vizyonuyokŞubat 02, 2009

    şaka yaptığınızı sanıyordum ama hakikaten taraf gazetesinin sorularıymış bunlar sayın vaziyet. sonunda bende taraf olmuşum da haberim yok. eyvahlar olsun.

    YanıtlaSil