25 Ocak 2009 Pazar 00:54 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , , olarak fişlendi.
facebok hesabınızı kapatmak hiç bu kadar kolay olmamıştı! evet bu kadar da iddialıyım. 3 adımda facebok hesabını kapatmanın yolunu bulup icat ettikten sonra keşfetmenin kıvancını yaşıoyrumm. o kadar heycanlandım ki, insanlığa bu iyiliği yaparkene ellerim ayaklarım ayakta parmaklarım.. kaç?

sonunda günler geceler süren araştırmalarım sonuç verdi ve 3 adımda facebok, facebook, feyzbuk, feysbuk, feysbok ve ne demek istiyorsanız onu kapamanın kısayolunu buldum. insanlık adına büyük bir adım attığımın farkındayım ve şımarmıyorum.

hamdi vizyonuyok facebok hesabını kapatmanın 3 adımını kıvançla sunmaktan gurur yalar.

1.adım : fareyi elinize alıp ekranın sağına doğru sürükleyin. sonuna gelince yukarı doğru sürükleyin. şimdi bi ince ayar yapmamız gerekecek. orda ayarlar deyü bi yer var. önce bi ona odaklanın ve bir ki üç dedikten sonra harekete geçip farenin şeysini üstüne getirin. derin bi nefes aldıktan sonra açılan yerden hesap ayarlarına dıklayın.









2. adım :
hesap ayarlarına girdikten sonra, en altın biraz üstünde hesabı dondur deyü bi şey var. şimdi de hesabı dondurun sağ tarafındaki dondur yazan yere kilitlenip, bir ki üç dedikten sonra harekete geçin ve hızlı bir şekilde dıklayın. ve.. bekleyin..





 

3. adım : açılan sayfada aşağıdaki gibi bişey çıkacak. kendinize en uygun seçeneğe dıklayıp hesabımı dondura dıklayın.. hayırlı uğurlu olsun.. bi daha girende top olsun.



işlerinizi kolaylaştıracak yeni procelerimlen tekrar görüşmek üzere.. ister esenlen kalın ister sevgiylen kalın. hadi görüşürük.
11 bikbik
  1. sadece üç adımda böylesine böyük bir hesabın kapatılabileceği, bana da imkansız gibi geliyordu. ama isteyince oluyormuş. emeğime sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Aydın KayacıkOcak 25, 2009

    ne yazıymış ya, sadece okumayla bile hesap kapanıyor, giremiyorum şimdi facebook hesabıma, hesap kullanım dışı diyor. neyse biraz bekleyeyim açılır sanırım tekrardan. olmazsa kapanan hesap nasıl açılır diye bir yazı yazabilir misin:)

    YanıtlaSil
  3. hamdi vizyonuyokOcak 25, 2009

    sevgili aydın,

    1-2 aylık bir araştırma sürecinden sonra bahsettiğin konuda da bir yazı yazacağım. okumayla bile girememen adına sevindim. demek ki çok faideli bir yazı olmuş. teşkürler.

    YanıtlaSil
  4. sayın hamdi bey;
    bence değerli araştırma sürenizi kapanan hesabın nasıl açılacağı yerine adım sayısını 3'ten 1'e indirmenin yollarını aramaya ayırın. tek hareket daha afili olur, üstelik böylece üniversitede deli gibi aşık olduğumuz kişiler de onlardan uzak olma uğruna çok çaba harcadığımız vehmine kapılmazlar.

    YanıtlaSil
  5. hamdi vizyonuyokOcak 26, 2009

    sayın vaziyet,

    öncelikle üniversitede deli gibi aşık olduğum kişilerden uzaklaşmak adına başlattığım bu mücadeleye farklı bir boyut kazandırdığınız için teşkür ederim. aklıma hiç 1 adımda olabileceği ihtimali gelmemişti zira gelmiş olsaydı araştırma süresini 1-2 ay daha uzatıp tek adımda facebok hesabını kapatmak olaraktan servis ederdim. bundan sonraki araştırmamda bu 3 adımı mümkün olabildiğince kısaltmaya çalışacağım.

    saygılar.

    YanıtlaSil
  6. rica ederim hamdi bey, çalışmalarınızın meyvelerini heyecanla bekliyoruz.

    imza: heyecanlı okur

    YanıtlaSil
  7. Okhy DokhyOcak 26, 2009

    valla çok güzel bir çalışma. facebookumu kapatasım geldi. böyle bir düşünceyi aklıma sokuverdin durduk yere.

    YanıtlaSil
  8. hamdi vizyonuyokOcak 26, 2009

    teşkürler sayın ohky dohky. düşünceni eyleme dönüştürürsen buraya yaz lütfen. meraklar içerisinde kaldım.

    YanıtlaSil
  9. o kadar güzel anlatmışsın ki halihazırda kapalı olan facebook hesabımı sırf bu yöntemle kapatabilmek için tekrar açtım ve ikinci seçeneği işaretleyip tekrar kapattım. içimdeki huzuru tarif etmeme imkan yok :P

    YanıtlaSil
  10. hamdi vizyonuyokOcak 27, 2009

    benim taktiği tercih ettiğiniz içün teşkür ederim sayın t.u.u.b.a. hizmetimizden memnun kaldığına pek bi sevindirik.

    YanıtlaSil
  11. babegazelleOcak 30, 2009

    ahahaha gerekçeler süper ilkokul arkadaşım bana sidiklio dio zoruma gidio ha ahahahah

    YanıtlaSil