28 Aralık 2008 Pazar 23:12 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , olarak fişlendi.
gerek internetten, gerek internet dışından yaptığım araştırmalar neticesinde yılbaşına girmeden önce yapmamız gerekenleri toparladım. isviçreli bilimadamlarına gönderip onaylattırdım. gayette onların yaptığı gibi bi araştırma olmuş.

bildiğiniz gibi veya bilmediğiniz gibi paparazideki katekullimi değiştirdim ve bundan sonra daha bilimsel yazılar yazmaya özen göstereceğim. daha bilimsel, daha itinalı ve daha dilbilgisi kuralları dahilinde yazılar olmaya çalışacak. cümlelere devrik son!

gelelim yeni yıla girmeden önce yapmamız gerekenlere;

heyecanlanın - insan oluşumuzun kaçınılmaz gereksinimlerinden biri de heyecanlanmaktır. yılbaşı için heyecanlanmaktan daha doğal birşey de olamaz. şimdi heyecanlanmanın tam zamanı!

hayal kurun - yeni yılın, yeni yeni fırsatlar getireceğini düşünün. bill gates'ten daha zengin olabilme ihtimaliniz üzerinde durun. hayallerle yaşıyor bazı ibneler diyenlere aldırmayın. unutmayın ki yeni yıl, yeni şans.

moralinizi bozmayın - yeni yılın girişiyle beraber zamlarda gelecek. bu tür şeyleri kafanıza takmayın. göte giren şemsiye açılmaz.

kendinizi yılbaşı gecesi için şimdiden hazırlayın - unutmayın sabahlara kadar dansöz oynatıp, eğleneceğiz. mükemmel bir yılbaşı gecesi olacak. şimdiden o muhteşem gecede ne giyeceğinize karar verin. sonra ortada kalmayın. başınızı yakmayın.

kırmızı donunuzu şimdiden alın - her yılbaşı olduğu gibi, bu senede yılbaşında kırmızı donlar in, kara donlar out. küresel krizin etkisiyle don piyasasında bir hareketlenme oldu. firmalar yeni yeni donlar çıkardılar. içlerinden biri mutlaka sizin don zevkinize hitap edecektir. şefin tavsiyesi, kırmızı darkwing duck donu.

yılbaşında kalacağınız oteli şimdiden ayarlamayı unutmayın - her ne kadar yılbaşlarında otel fiyatları astronomik rakamlara ulaşsa da, yılbaşını sevdiceğinizle bir otel odasında geçirmek çok keyifli olacaktır. kırmızı darkwing duck donunun işe yarayacağı yer burası.. evet.

piyango biletinizi almayı unutmayın - piyango biletleri hep yılbaşına 3 gün kala biter ve kara borsaya düşer. acele edin. biletlerinizi alırken, üçerli beşerli seriler şeklinde alın ki şansınız artsın. paranız varsa daha fazla alın ve karaborsaya düşürün. unutmayın! piyango çıkarsa karıyı boşayıp, dubai'ye kaçacayiz.

sitenize veya blogunuza kar efekti verin - her ne kadar gerçek karın yerini tutmasa da sitenizde böyle bir efekt acayip havalı duracaktır. hatta sitenize girdiğinizde, kar efektinize bakıp bakıp ay götüm dondu numarası bile yapabilirsiniz. çok eğlenceli olacaktır. mutlaka deneyin!

sitenize veya blogunuza, özgüven pompalayıcı yazılar yazın - mesela 2008 x'in yılı oldu ama 2009 benim sitenin yılı olacak gibi. olacağından değil lan işte, senede bi kereliğine kandırıver kendini ne olacak.

düdük önemli - yılbaşı gecesi öttüreceğiniz düdüğü şimdiden almayı unutmayın. haa bi de küçük ve aptal tanga var. pardon küçük ve aptal şapka.

nasıl girdiğiniz de önemli - yeni yıla nasıl girerseniz, o yıl öyle geçer. burası çok önemli zira koca seneyi hiç sevmediğiniz bi pozisyonda geçirebilme ihtimaliniz var. en sevdiğiniz pozisyon hangisi ise o pozisyona girin. böylece tüm sene boyunca zevkten dört köşe olabilirsiniz.

hediyeler alın, hediyeler verin - kriz var, hediye mi alınır demeyin. almazsanız daha fazla kriz olur. hem o kriz bizi teğet geçti. yani aslında böyle bir kriz yok. birilerini sevindirmek için yılbaşından iyi gün mü var allasen?

çam ağaçlarını sevin - çam ağaçlarını da yılda bir kere hatırlamak gerekiyor. alın, süsleyin, kenara koyun ve orda dursun.

son olarak hindilere kıymayın - hayvanları sevelim.

bu mesaja arkadaş listendeki herkesi davet et, çalınan resmin ve profiline bakanların listesi mesaj kutuna gelsin.

-bilimsel bilog saaabı hamdi
21 bikbik
  1. hamdi vizyonuyokAralık 28, 2008

    çok faydalı bi yazı olmuş emeğine sağlık. bende yılbaşından önce naapsam naapsam deyü düşünüp duoyurdum.

    YanıtlaSil
  2. cesetizleriAralık 28, 2008

    Bunları yapmak için içine yeni yıl coşkusu kaçmalı insanın. bende yok. ben 2008'de kalmaya devam edeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. hamdi vizyonuyokAralık 28, 2008

    aa onu yazmayı unutmuşum bak. halbüse google'dan bulduydum.

    YanıtlaSil
  4. hamdi vizyonuyokAralık 28, 2008

    ama heyecanlanın yazmışız ya be. coşku, heyecan hepsi aynı bunların. zaten olmasına gerek yok, sen öyle yapıcan anlasana. heyecanlanmak istesen heyecanlanamayacak mısın ki? bence gayet rahat yaparsın

    YanıtlaSil
  5. Henüz bir tanesini bile yapmadım :)

    YanıtlaSil
  6. hamdi vizyonuyokAralık 28, 2008

    bende yapamadım henüz ama bu sene olacak işallah. çok heyecanlanmış gibi yapacam ilk olaraktan, gerisi gelir belki :O

    YanıtlaSil
  7. PitekantropusAralık 28, 2008

    Hah ben o kar efektini denedim diğer sitemde ama çok kastı kursakta bıraktı.Kursakta karın tadı da bir başka.Bags bani bags bani çok yaşa!

    YanıtlaSil
  8. Oturan BoğaAralık 28, 2008

    Kırmızın don yaramıyor diyorlar be hoca,ben bu yılbaşına donsuz gireyim diyorum. :D

    YanıtlaSil
  9. hamdi vizyonuyokAralık 28, 2008

    pitekantropus, kar olmadıysa yağmur deneseydin keşke. değişiklik filan olurdu :D

    oturan boğa, donsuz girersen koca yıl donsuz kalma ihtimalin var. motoru bozarsan, paçalardan akar durur. hadi 1-2 gün akması bişi değil de, 365 gün cırcır olduğunu düşünsene. off ben düşünemiyom. ölürüm heralde

    YanıtlaSil
  10. babegazelleAralık 29, 2008

    he walla böle bi pozitif sevgi yumaa olup girmek lazım başlayalım şimdiden anca :)

    YanıtlaSil
  11. aerodinamik yarAralık 29, 2008

    ben değişiklik olsun diye bi saat önceden 2009 yılıyla buluşmayı düşünüorum.. önden gideyim ki size haber edeyim olacakları.. bu da bi fikir..

    YanıtlaSil
  12. hamdi vizyonuyokAralık 29, 2008

    iki gün kaldı az önce. 2 saat önceden biletleri almamız lazımdı. biletler kaçtı neyse heyecanlanmış gibi yapabilirsek yeter zati. ooon dokuuuzz seeekiiiz yediiiii altııııı beeeş dööört üüüç ikiiii biiir diyip girecektik dimi yeni yıla? bilen biri yardım etsin

    YanıtlaSil
  13. hamdi vizyonuyokAralık 29, 2008

    aero, hagaten iyi fikir bak. sen bi yokla, iyiyse bizde gireriz :Ç

    YanıtlaSil
  14. aerodinamik yarAralık 29, 2008

    ben evi hotel gibi kullandığımdan :D
    anneme bi rezervasyon yaptırayım bari :p
    bari içlerinden birini uygulamış olurum :p

    YanıtlaSil
  15. hamdi vizyonuyokAralık 29, 2008

    oh otel masrafıda çıkmış aradan negzel fikir bak bu da. bende evimi otel gibi kullanmaya başlasaydım keşke :Ç

    bu arada, ooon dokuuuzz seeekiiiz yediiiii altııııı beeeş dööört üüüç ikiiii biiir diyip girecektik dimi yeni yıla? bilen biri yardım etsin litfen rica ederim.

    YanıtlaSil
  16. hayır yaa dokuuuuz'dan sonra yediiii diycen sonra sekiiiz sonra altııı :):)

    bilen biri olarak söylüyorum,yanlış söyleme yibeninoelbaba laneti gelir sana :)

    YanıtlaSil
  17. :)))) yılbaşından önce yapacaklarımız bu kadarcık mııı ay bende zor şeyler sanmıştım yaparız kolay iş ama önce motife olmamız gerek bazıları için birkerede olsa yalan söliyecez ya önce kendimizi inandıralım sonra başkalarını ellerine sağlık oh ya biraz gülerek okudum ve yorum yazdım sağol arkadaşım rahatladım çokkkk

    YanıtlaSil
  18. hamdi vizyonuyokAralık 29, 2008

    zahir, yardımcı olduğun için teşkürler. benimkinde bi gariplik olduğu kesin gibiydi zaten.

    şirinem, yorumun için teşkür ederim. internetin en ücra köşelerinden bulduğum bilimsel bi araştırma yaptım. belki de bilogumun ilk bilimsel yazısı oldu bu. ama çok hoşuma gitti, hem yazıyom hem öğreniyom

    YanıtlaSil
  19. ahaha dersine iyi çalışmşsın aferin sana :)

    YanıtlaSil
  20. hamdi vizyonuyokAralık 29, 2008

    teşkürler manukyan, yıldızlı pekiyi verseymişin çok sevinecekmişim.

    YanıtlaSil
  21. hülyakonarAralık 29, 2008

    :) çok çok keyifli bir yazı...yıldızlı pekiyi...

    YanıtlaSil