12 Aralık 2008 Cuma 00:05 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , olarak fişlendi.
gözlerim açıldı.. uyandım gibi.. ama değişik bi yerde uyandım sanki.. burası benim odaya hiç benzemiyor.

bugün farklı bir gün gibi.. içimden gelen sesi çok rahat bi şekilde duyabiliyom. deliriyom mu lan noluyor?

kalksana olum?

pek kalkmaya niyetim yok gibi.. içimdeki ses hep uyusam, hiçbir şeyle uğraşmasam diyor. kurtuluşun uyumakta olduğunu sanıyom anlaşılan.. uyuyunca geçecekmiş.. ama uyuyamadım bak.. kalkıyom yavaş yavaş..

git bi yüzünü yıka?

yok.. yıkamadı. kendi kendime de söz geçiremedim. çok tuhaf yahu.. insan kendi lafını dinlemez mi? bak bak.. sigara yaktı hemen.. gücün kalktı sanki.. yakma oğlum yakma evladım.. anam beni dinleyen yok ki.. aha kalktı kalktı.. gidiyoruz..

kahvaltı yapsaydık?

duymazdan geldi beni.. içindeki sese kulak veriyor. off noluyor lan burda? nasıl düşünceler bunlar? sanki bu yürüyen ben değilim de başkası..

rüyada mıyım yoksa?

yok, rüyada olsam kontrolün bende olması lazımdı. yani şimdiye kadar gördüğüm rüyalar böyleydi.. neyse dur bakalım, anlarız şimdi..

bilmediğim sokaklardan geçtik, bi yere girdik oturduk. artık eminim ama.. bu içinde olduğum ben değilim.. sanki ben hiç yokum buralarda.. ama iç sesiyle konuşmalarını duyabiliyom.. değişik bi insanmış vesselam.. sorunları olduğu besbelli..

hah.. biri geldi yanına.. mülayim'miş adım. yani içinde olduğum kişinin adı olsa gerek. hemen de kabullendim durumu yahu.. mülayim, gerçek, rüya müya.. ne oluyor lan burda?

oh gözlerim açıldı.. haggaten rüyaymış.. nası bi rüyaysa anlamadım ama.. içinde bi ben eksiktim. aslında vardım ama seyirciydim resmen yahu.. rüyada kendini görememek diye birşey var mı ki? varsa ne anlama geliyor acaba? google'den baktım ama bulamadım.
5 bikbik
  1. Bu kayıt, yazar tarafından kaldırıldı.

    YanıtlaSil
  2. Bikeresinde bana da olmuştu ama benimki daha da tuhaftı rüyada ben vardım aslında yani bana benzeyen bi denyo vardı oturmuş en yakın arkadaşlarımla beni çekiştiriodu pezevenk çok korkmuştum annem geçer demişti geçmişti ama bak yine hatırlattın bunu bana.

    YanıtlaSil
  3. hamdi vizyonuyokAralık 16, 2008

    nebulaturk, dediğinden hiçbişi anlamadım hacı. hangi kayıt kaldırıldı, nereye kaldırıldı? durumu ağır mı?

    hsnglsn, kardeş üzülme bu da geçer. neler geçmiyor ki

    YanıtlaSil
  4. benim rüyalarım da bi acaip.. uykuya dalmadan hem rüyayı görüorm hem de dış sesleri falan duyabiliorm.. arada kalmışım rüya alemi ile gerçek dünya arasında gibi hissettiriyor..

    YanıtlaSil
  5. cesetizleriAralık 18, 2008

    ben bunları uyanıkken yaşıyorum. iyice sersemledim sanırım.
    suya anlatsaydın bloga yazacağına.. teknoloji başka türlü bir şey işte.. ;)

    YanıtlaSil