29 Aralık 2008 Pazartesi 21:05 tarihinde yazıldıktan sonra , , , olarak fişlendi.
- amerika adına, Afganistan'da katledilen siviller için özür diliyorum.

- amerika adına, Pakistan'da katledilen siviller için özür diliyorum.

- amerika adına, Irak'ta katledilen siviller için özür diliyorum.

- israil adına, Filistin'de katledilen siviller için özür diliyorum.

- rusya adına, Çeçenistan'da katledilen siviller için özür diliyorum.

- rusya adına, Gürcistan'da katledilen siviller için özür diliyorum.

- sırbistan adına, Bosna Hersek'te katledilen siviller için özür diliyorum.

- google'da çıkan 336.000 sonuç için özür diliyorum.

- diğer ülkeler adına, bu katliamlara seyirci kaldıkları için özür diliyorum.

- insanlık adına, uzaylılara verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür diliyorum. aslında hiçte tahmin ettiğiniz gibi kötü varlıklar değiliz. yanlış anlamayın.

özür dilemek istedikten sonra, konu bulmak hiçte zor değilmiş meğer.
13 bikbik
  1. ::puck-robin::Aralık 28, 2008

    güzel yazmışsın eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. "özür dilemek istedikten sonra, konu bulmak hiçte zor değilmiş meğer."

    tamamen haklısın...

    YanıtlaSil
  3. Şahin ÇetinkayaAralık 28, 2008

    Abi ne yaptın yahu.Özür diliyorum yazısını twitter da görünce şaşkına döndüm ermenilerden özür diliyorsun zannettim konuyu incelemeden ön yargılı davranmayayım dedim ve bu güzel ve aynı zamanda komik hatta anlamlı yazını okudum.Çok teşekkürler ellerine sağlık.Hakkında düşündüğüm bu saçmalık için de özür dilerim. (:

    YanıtlaSil
  4. hocam güzel bir yazı olmuş biz seninle beraber özür diliyoruz ve ben o yapılanları kınıyorum dile getirdiğin için de teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim. Süper.

    YanıtlaSil
  6. haklısın adam gibi özür dilemek istedikten sonra konu çok.Durduk yere gluteus maximuslarından konu uydurmaları yersiz...

    YanıtlaSil
  7. david santosAralık 31, 2008

    My friend, in my next work I go to include some works of yours. It has that to be a work to run the whole world.

    Thank you, my friend.

    David Santos - Portugal

    YanıtlaSil
  8. hamdi vizyonuyokAralık 31, 2008

    Hi David, I'm sorry but I couldn't get the point. If you mean using the images at this site, they aren't belong to me. So you can use what ever, which ever you want.

    Cheers,
    -hamdi.

    YanıtlaSil
  9. hamdi vizyonuyokAralık 31, 2008

    Between, I can give you the original URLs of these images. If you mean images :)

    YanıtlaSil
  10. Sonuna kadar haklısın

    YanıtlaSil
  11. tinimini hanımOcak 05, 2009

    valla doğru söze ne denir.Amaaaa anlayanaa.....

    YanıtlaSil
  12. hülyakonarOcak 05, 2009

    Davide' e yazdığın cevabı yani ingilizce yorumuda amcaoğlun yapmadı heralde :)

    ayrıca yazında duygularını çok çok çok iyi aktarmışsın...

    cheers

    YanıtlaSil
  13. muhaber.net:Ocak 06, 2009

    ben de, tüm özür dilediklerin adına özrünü kabul ediyor, ve bir daha olmasın diyorum

    YanıtlaSil