5 Aralık 2008 Cuma 00:35 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , , , , olarak fişlendi.
içimdeki paylaşımcı ruh bambaşkaymış. bugün de sizlere ölmeden önce girmeniz gereken 5 siteyi tanıtacam. ben girdim, çogiyi siteler.. hepsi birbirinden farklı, hepsi birbirinden şeker siteler bunlar. araştırmacı internetçi olma yolunda çok yol katettim anlayacağınız.

öncelikle firefoxumuzu açıyoruz. sonra adres çubuğumuza sitenin adını yazıp ctrl ile enter tuşlarına aynı anda basıyoruz. evet biraz zor gibi ama zamanla alışılıyor. ben alıştım mesela. bir ki üç diyip basıyom ikisine birden. yüzde seksen oluyor diyim size. olmayınca da bişi olmuyor. korkmayın hemen. sayfa görüntülenemiyor diye yazıyor. sitelere geçelim.


hamdi vizyonuyok yapım gururla sunar.. ölmeden önce girmeniz gereken 5 site;

google - çok basit bi site. açınca karşımıza bi kutucuk çıkıyor. altında da iki tane düğmecik. o kutucuğa aramak istediğimiz programı, şarkı ismini veya erotik kelimeleri yazıp entırlıyoz.. farzı misal; bedava kız meseneleri, bedava mail adresleri, okul kızlarında mastürbasyon, çok uzun zamandır regl olmuyorum gibi gibi.. böyle saçma anahtar kelime mi olur kardeşim? demeyin.. oluyormuş. oturduk, baktık. benim siteye bu kelimelerle girmişler mesela.. sonra bende yazdım aynı kelimeleri ama bulamadım bi türlü. bunu becerebilenlerinki ayrı bi zanaat olsa gerek, sosyologlara havale ettim. inceleyecekler.. ha bi de kendimi şanslı hissediyorum diye bi tuş var bu sitede.. ne olduğunu bilmediğimden tıklamadım ben. bozulur mozulur mazallah. sonra öde ödeyebilirsen.. parçası da pahalıdır bunun..

blogger - aha bunu yazdığım yer. bilog burdan yapılıyormuş. yazıları filan da burdan ekliyoruz. çok karışık yapmışlar, bende herşeyini bilmiyom. bi yazı yazma yeri güzel. aynı hayallerimdeki gibim.. mutlaka girin, bi bakın derim.


twitter - ilk başlarda çok karışık bi site gibi görünse de aslında çok basit bi siteymiş. uğraşsam ben bile yaparım yani ama uğraşacak vaktim yok. "what are you doing?" diye soruyor. şu anda naapıyon hacı anlamında.. üstündeki veya altındaki kutucuğa(neresinde olduğunu hatırlayamadım) ne yaptığınızı yazıp update yazan yere tıklıyorsunuz. şakkadanak durumunuz değişiveriyor. hani yapmadığınız bişeyi yapıyor gibi göstererek hava bile atabilirsiniz. şu anda akmerkezde başbakanla oturduk, ekonomik olayları tahlil ediyoz hafız.. gibi.


facebok - bundan da daha önce bahsettiydim. alem-ül internetin tiki deposu. herkes tiki olmuş bu sitede, bi görmeniz lazım. tamda istediğim gibi.. kaydolup, arkadaş ediniyorsunuz. sosyal oluyorsunuz. ne kadar çok arkadaşınız olursa o kadar hava atıyorsunuz. elalemin fotoğraflarına bakıp kendinizden geçiyorsunuz falan filan... dikkatimi çeken bişeyi daha var bu sitenin.. iddaaya girerim diye grup açınca daha bi vurucu oluyor.


friendfeed - internetin burjuvalarının toplandığı mekan. bizim amcoğlu giriyor, bakıyor, tıklıyor filan. bende girdim, hiçbişi anlamadım. ordan biri çıktı ben dediydim dedi.. yakında friendfeed'e de karı kız için gelenler olacak dediydim dedi. halbüse kimseye sarkmak nasip olmadıydı daha.. facebok'ta daha tiki ve güzel hatunlar var hem.. neyse anladığım bi iki yeri oldu bu sitenin.. bi iki bişi yazdım, götümü karıştırdılar. resmen dışladılar beni yani.. bende cinsel tercihlerini öğrenmiş olmanın sevinciylen çıktım zaten.. bi daha da girmedim ama girilip görülesi bi siteymiş vesselam. on üzerinden çogiyi.


rapidshare - adres çubuğuna direk yazılıp girilmemesi gereken bi site. ben ilk başta öyle yaptım, hiçbişi anlamadım. meğersem google'dan arayacaklarımın sonuna rapidshare yazacakmışım. öyle daha iyi oluyor. sayesinde her ay davşanlı dergimi indirip okuyom. genel kültürüm artıyor. mutlaka deneyin.

işte böyle sayın okurgezerler. internetten topladığım, girdiğim, gördüğüm siteler bunlar. bunlara girmeden ölürseniz gözünüz arkada gidebilir.. benden söylemesi..

not: 5 site dedim, hızımı alamayıp 7 site yazmışım. kafanıza göre ikisini eleyebilirsiniz
22 bikbik
  1. ahmeTT dedi ki... Aralık 05, 2008 hamdi usta yazın güzel olmuş gerçekten güzel sitelere değinmişsin. ama diyeceğim o ki gugılın kendimi şanslı hissediyorum şeysine çekinmeden basabilirsin. bişe olmuyore.yazını da okuduğumuza göre artıkın yatabiliriz. ii geceler, kalın sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  2. hamdi vizyonuyokAralık 05, 2008

    teşkürler ahmet ustam. ama yazıyı düzenlemeden okumuşun. hele bi otur soluklan yegenim derler adama.. eyi geceleer

    YanıtlaSil
  3. Aslında birçok insanın haberdar olduğu siteler bunlar. Biraz esprili bir öneri kanımca. Fakat bihaber insanlar için de doğru tespit olmuş. Bu sitelerin bir çoğu bizlerin internette geçirdiği zamanın yarısını bizden çalan siteler. Yazık oldu haberdar olmayanlar için :) Tabiri caizse "Eşşeğin aklına karpuz kabuğu sokmak" olmuş diyebilirim.

    YanıtlaSil
  4. hamdi vizyonuyokAralık 05, 2008

    ben yandıysam, herkes yansın mantığını pek severim ben sayın adonis. kimsenin gözü arkada gitmesin istedimdi.

    YanıtlaSil
  5. aerodinamik yarAralık 05, 2008

    ekleme yapılabilir olsun. esnek olsun liste.. 5 site az.. sayı artsın maksat ufkumuz genişlesin..amcaoğluna selam..öptüm by..

    YanıtlaSil
  6. http://bobiler.org/bu siteye de girmeden ölmeyin, girin ondan sonra ölün (gülmekten)

    YanıtlaSil
  7. senin amcaoğlunu öyle merak ediyorum ki, aklın hayalin durur yavv...

    YanıtlaSil
  8. hamdi vizyonuyokAralık 05, 2008

    ayrodinamik yar, çok şey istiyon be hatun. neyse ilerde bigün yine değişik siteleri yazacak olursam, fazla fazla yazarım bu sefer. maksat gözün doysun.john.doe kardeş, bi ara girip inceleyeyim ben. teşkürler.stickman, merak edilecek bi tarafı yok hacı boşver. pek sevmem ben kendini aslında ama köprüyü geçene kadar işte..

    YanıtlaSil
  9. google, blogger ve blograzzi'den vazgeçmem. diğerleri benim açımdan çok da mühim değil hani :P

    YanıtlaSil
  10. Burcu SezeRAralık 05, 2008

    Eh o halde ölebilirim... Girmişim hepsine :)

    YanıtlaSil
  11. hamdi vizyonuyokAralık 05, 2008

    tuba, bence bi gir bak diğerlerine de.. hakkaten çogiyiler.burcu, bu sitelere girdiyseniz ölün gari demedik ama yaklaşım tarzını sevdim.

    YanıtlaSil
  12. blograzzi pek de iyi bir site değil

    YanıtlaSil
  13. twitter' ı bilmiodum sayende öğrendim henüzz siteme şeyedemedim ama o da olur zamanlan :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. blograzzi kendi cebini dolduran bir oluşumdur efendim. öyle abartmanıza gerek yok.

    YanıtlaSil
  15. hamdi vizyonuyokAralık 07, 2008

    ilyas, bence de pek iyi değil gibi. kaç gündür günün bilogu bile yapmadılar benim siteyi.. kapattıracam o olacak.

    sasha, benim siteden öğrenmene sevindim. ben teşkür ederim.

    adsız arkadaş.. yine mi adını bulamadın, anlayamadım ben seni. blograzzi için ikinci tepki olduğun için siliyom orayı ama. adsızsın madsızsın ama bende çifte standart yok. hem blograzzi denilen alet globel bile değil. haklı olabilirsin. teşkürler.

    YanıtlaSil
  16. Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
    gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
    gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

    YanıtlaSil
  17. hamdi abi adsızım diye beni ezme. etiketim yok işte o kadar :) ama seviyorum senin siteyi bundan sonra yazacağım adımı, yeter ki kızma sen :p

    YanıtlaSil
  18. cesetizleriAralık 08, 2008

    çok şükür uğramışım hepsine.. :)

    YanıtlaSil
  19. El ComandanteAralık 09, 2008

    feysbuk,gugil,blogger favorilerim.(=

    YanıtlaSil
  20. Arzu PınarAralık 16, 2008

    tevazu göstermişsin, 8. de mutemadiyen olsaymış. hadi 9. da birdenbire olsun.

    YanıtlaSil
  21. hamdi vizyonuyokAralık 16, 2008

    arzu hağnım, mümkün olabildiğince bildiğim en globel siteleri yazmaya çalıştıydım. ama yakında birdenbire neyse onu da yazacam. ben zaten birden bire olan şeyleri hep sevmişimdir. teşkürler.

    YanıtlaSil
  22. :)))) hiç bukadar gülerek yorum okumadım arkadaşım harika valla yazılarda çok güzel sen beni Allahta seni güldürsün :))) iyi akşamlarrrr

    YanıtlaSil