25 Aralık 2008 Perşembe 18:15 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , , olarak fişlendi.
bi kaç bilog da okuduktan sonra, bu noel babaya karşı acayip kaydırasım geldi. meğer bunun her bi şeyi yalan dolanmış. o kadar güvenmiştik ki lan sana!

yıllarca gözümüz yollarda oyuncak çantanla baca deliğinden fırtlayıp hohoho demeni bekledik.. geyik seslerine hasret kaldık.. umudumuzu kaybetmedik.. bigün fırtlayacak, bigün gelecek dedik. koca adam dedik. sakalı bile var dedik. o sakallara sahip olan biri mutlaka fırtlar dedik. babacan adamdır dedik. çocukları sever, kollar, hediyeler dağıtır dedik. belki sadece oyuncak vermekle kalmaz, geyik arabasına bindirip bi iki tur attırır dedik. kırmızılım sana yandı canım dedik.. kaç yıl geçti amnaski?

hesap ver noel baba!! nası bi babasın ulan sen? sakalından utan oolum. onca çocuğu kandırmaya hiç utanmadın mı? hiç yüzün kızarmadı mı? ayıp değil mi lan..

belki seninde suçun günahın yok. ölmüş adamsın sonuçta amma kim çıkardı lan bu noel baba muhabbetini? kim soktu körpecik akıllarımıza bu adamın hediye getireceğini? kimin kültürünün bize tezahürü bu?

neyse lan, ölmüş adama bu kadar yüklenilmez. ben zaten hiç hediyesini filan beklemediydim. koçaklayasım gelmiş birdenbire.
13 bikbik
  1. Ahmet KAKICIAralık 25, 2008

    cevapları bulursan bizi de haberdar et hamdi usta :)

    YanıtlaSil
  2. tamamen, pagan masallarının post-hristiyanlık döneminden günümüze ışınlanmış marketing uyduruk şeysi... karekktersizi :))))

    YanıtlaSil
  3. TamkarışıkAralık 25, 2008

    İyide bu bizim adetlerde yok ki. Yani noel baba :) Bence seni baştan kandırmışlar :)))))))))

    YanıtlaSil
  4. ahahhaha başlık süper olmuş. ölü adamın arkasındanda iyi saydırmışsın :D

    YanıtlaSil
  5. Oturan BoğaAralık 26, 2008

    Noel baba olmuşun ama adam olamamışın Noel Baba! Püüüü.. :D

    YanıtlaSil
  6. Zaten sevimli falanda değil kucağına aldığı çocukları falan mıncırıyormuş:)Allaaandan noel geyiği:D

    YanıtlaSil
  7. o değil de perikızı'nın yorumuna bittim! :D yapar valla edepsiz sapık! uzak durun :P

    YanıtlaSil
  8. Noel Baba bir şey getirmemiş olabilir, ama ben size son yazımda 'mim' bıraktım haberin olsun.

    YanıtlaSil
  9. hamdi vizyonuyokAralık 27, 2008

    ahmet hacım, bulursan haber et diyeceğine bi yardımcı olsaydın ya. neyse bulursam söylerim.

    besimi, beni aydınlattığın için teşkür ederim. bende bilmeyenleri aydınlatırım bundan sonra. hagaten karaktersizmiş bu yhaa.

    kapkarışık, küçücük yaşta bizim adetler hangisi, yabancıların adetler hangisi nerden bileyim ben bağyan? kandırmışlar beni tabi. bilogları okumasam hala beklemeye devam edecektim. çok şükür internet deyü bişi var.

    sayınbery, aslında yarısından fazlası içimde kaldı yha. iyi bi saydıramamışım.

    antepian, yakında yazacam hacı. söz.

    perikizi, hagaten beklenir bu adamdan. iyi ki gelmemişte oturmamışım kucağına :O

    diğerleri, :D

    YanıtlaSil
  10. süper makale :P şu temanada hastayım bu arada ;)

    YanıtlaSil
  11. hamdi vizyonuyokAralık 28, 2008

    mümkün olduğunca bilimsel makaleler yazmaya çalışıyom adonis beğy. teşkürler. paparazinin bi numaralı bilimsel bilogu oliy burası.

    YanıtlaSil
  12. ahaha çok güldüm..
    ben zati bebecikken gıcıktım bu noel babaya..
    şerefsizin hep soba borusundan çıkacağını umardım sakalı bitlenisice hiç çıkmadı..

    YanıtlaSil