16 Aralık 2008 Salı 01:57 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , , , , , , olarak fişlendi.
ben komple teorilerini hiç sevmem. düşünmem gereken onca önemli şey varken böyle şeylere kafa yormak hiç bana göre değil. bi soru bi cevap yazmaktan da çok hoşlaşıyom.

düşünmem gereken şeyler nelermiş? hemen kendimi bi ifşa edeyim.

  • kız arkadaşımla veya kız arkadaşlarımla olan ilişkilerim
  • erkekler niye böyle?
  • kızlar niye öyle?
  • bugün hangi barda eğleneceğim?
  • okey oynarken izlemem gereken taktikler
  • facebok'tan kız düşürme teknikleri
  • lost'u da bi çözemedik gitti?!
  • prison break'te hapishane diye bişi olmasaydı, ne olurdu acabaa?
  • vesaire.. vesaire..
gibi çok geniş bi düşünce pörtföyüm var. hepisine ayrı ayrı düşünürüm ki risk dağılsın. enerjimi sadece birine harcarsam ve sonrasında boktan bişi olduğunu anlarsam, yandı gülüm keten helva filan olur mazallah. düşünce israfı denen bişi var yanee..

bi de bazı bazı haberleri izlerim. kurtlar vadisi gününde, çok heyecanlandığımdan olacak ki televzonun başına 2 saat öncesinden geçerim. böylece haberleri de izlemek zorunda kalırım. eh izleyince de ister istemez haberlerdeki mevzulara kafa yorarım.

mesela geçenlerde yunanistan'da iç savaş çıkmış. polisin biri, 15 yaşında bir deliğganlıyı vurunca halk ayaklanmış. bunu görünce hemen şöyle bi soru geldi aklıma; "bizde bi sürü olay olurken, niye hiç ayaklanmadık?". halbüse bu haberi görmesem, 40 yıl düşünsem hiç ayaklanasım gelmez. haberi gördüm ya.. sürüye uyma eğilimlerine girdim tabi.. birileri bişiler yapacak ki, bende öyle birşeyi normal olarak algılayıp onlar gibi yapacam. herkes yapıyorsa normal..

neyse yine düşünce israfına doğru yol aldım gibi gibi.. konuya döneyim.

eskiden komple teorileri filan yoktu. bi zaman geldi, heryer komple teorisi doldu. bi sürü kişi bunlardan okuyordu ama ben pek okumadım. okuma konusunda herkesin yaptığı gibi yapasım gelmedi. diğer herkesin yaptığı gibi yaptım ve marcinal oldum. resimlerde herşey gayet net olarak anlatılıyor zaten, ne gerek var ki okumaya..

şimdi konuyu bi yerlere bağlamam gerekiyor sanırım. geçenlerde rapidshare'den nası olsa bedava diyerekten bi filim indirdim. meğer belgeselmiş ama ben filim zannettiydim. belgesel olduğunu bilsem izlemezdim zaten. zeitgeist addendum deyü bi filim.. yıllarca okumadığım bu komple teorilerini filimleştirmişler ve bana izlettirdiler. bende bi güzel yedim.

anlatılanlarla aynı şeyler hemen hemen.. tahmin edilenlerle aynı şeyler.. kitapları okuyanların dedikleriyle aynı şeyler.. amma filimleştirilmiş hali.. filimi çekenlerin inançsız olduğu besbelli.. din konusuna da yüklenmişler filan.. esas olarak amerikan vatandaşlarına yönelik çekilmiş bi filim gibi geldi bana..

ilk başta da dediğim gibi, bu komple teorilerine kafa yoramayacak kadar meşgulüm aslında ama bi kere düşünmüş bulundum gari. filimde dikkatimi çeken en önemli nokta; ilk başlarda küreselleşmeye karşı çıktıkları halde çözüm olarak yine küreselleşmeyi önüme koymaları oldu. herkes eşit olacak, elitler olmayacak falan filan. hal böyle olunca, bunlardan da şüphelendim. acaba bu da bi komple teorisi olabilir mi lan? dedim kendi kendime..

neyse bu gece barda gönlüm hovarda.. çalsın sazlar oynasın gızlar. hadin eyvallah.
hiç bikbik olmamak :(
0 bikbik kere edilmiş