28 Aralık 2008 Pazar 02:23 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , , , olarak fişlendi.
bundan öncesinde çok paylaşımcı biri olduğumu söylediydim heralde. amcoğluna yaptırdığım bilog temasını da paylaştırmak istedim ve amcoğluma herbişeyini hazırlattırdım. inşallah eksik bişisi çıkar da, kendisine kafa göz dalmama vesile olur.

hamdi vizyonuyok grubu gururla sunar. evet malesef grup olduk, çünkü ben yapmadım temayı.. emeğe saygı.

bir erkek bilogunun özellikleri

  • beleştir.
  • blogger ile uyumlu ve seviyeli bir ilişkisi vardır.
  • firefox ile şahane çalışır.
  • feng-gui testinden başarıyla geçmiştir.
  • okuyucunun yazıya odaklanmasını sağlar.
  • gereksiz ayrıntılarla gözleri yormaz.
  • çogiyi fontlardan seçilmiştir.
  • kendinden twitter'lıdır.
  • denizin bu gibi sularından gelen buzla butonuna haizdir.
  • her insan bilogu gibi 9 deliklidir.
  • esasen heteroseksüel bir bilogtur.
  • homofobi, araknafobi, sosyal fobi gibi fobilerle işi olmazdır.
  • falandır filandır..
amcoğluma kalsa özellikleri saymakla bitmez.. bana kalsa altı üstü temadır. olsa niy olmasa niy lan? neyse emeğe saygı, terazine tıkladım.

Demo | Download

bu paylaşımı beğendiysen, terazime tıklayabilirsin. teraziye tıklamak demek buzlamak demek. buzlamak demek sağ alt köşedeki buzla yazan yire tıklamak demek. beğenmediysen tıklayamazsın. ayrıca istersen üye olduğun forumlardan bu paylaşımı paylaşabilirsin. istemezsen paylaşamazsın. bi de istersen aşağıya yorum yaparak, istediğini kaydırabilirsin. evet evet herşeyi yapabilirsin. nası olsa güç içinde. hadi goçum göreyim seni. emeğe saygı!
39 bikbik
  1. "aynı götüme benzeyen bi bilog olmuş. terbikler." :)

    güzel olmuş, paylaşmanda takdire şayan. eline sağlık, devamını bekleriz...

    YanıtlaSil
  2. bence mükemmel bi tema ama senle bütünleştirmiştim bunu. kendine özgüydü, şimdi her yerde olcak :). Ne kadar paylaşımcıyım ama, yine de güzel paylaşım, +rep.

    YanıtlaSil
  3. hamdi vizyonuyokAralık 28, 2008

    teşkürler. terazime de tıklasaydınız keşke.

    YanıtlaSil
  4. ah ne zamandır arıyorum aynısını hemde:))
    çok tşk ama şu tıklatınca mavi olan şeyler varya pempe yapabilirimmi sorsana bi hoverdenmi değişiyo

    veee bu sadece blogger içinmiydi wordpress uyumlusu yokmu böhöööö:'((

    YanıtlaSil
  5. hamdi vizyonuyokAralık 28, 2008

    bendeniz hağnım, o renkler değiştirilebiliyormuş evet hoverden. wordpereslisi yok malesef, ilerde bigün şirketleşirsek onu da yaptırırım.

    YanıtlaSil
  6. aerodinamik yarAralık 29, 2008

    ben burda bayan bilowklarına gönderilen göndermeleri göndermemezlikten geliyorum.. hıh..

    YanıtlaSil
  7. hamdi vizyonuyokAralık 29, 2008

    bağyan biloglarına gönderme mi yapmışız yhaa, bende görmezden gelmişim heralde ki yapmışım. görmezden gelmeseymişim yapmamışım kesin. ama bunun bi bağyan versiyonunu çıkarttıracam yakında. kadın erkek eşit.

    YanıtlaSil
  8. aerodinamik yarAralık 29, 2008

    aferim.. seviorum seni.. yıldızlı beş..

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle çok şık bir tema. Geçenlerde girmiştim güncene, temana dibim düşmüştü falan. Wordpress için olsa hemen indiragandi yapardım. Keşke yeni temaya geçince paylaşsaydın temanı. Ya da amcaoğluna kendin için yeni bir şey yaptır. Piç olacak çünkü. =) Arkadaşa hemen kuracağım ben de.

    YanıtlaSil
  10. güzel olmuş paylaşım gücün için de ayrıca tebrikelr.

    YanıtlaSil
  11. tenk yu hamdi! very sağol. şimdi benim bi kaç sorum olcakk. bu sağdaki (senin blogunda) "benim baktıklarım" alanını ben kendi bloguma ekleyemiyorum? bunu halletsem sorun kalmaz. amcaoğluna ve sanada çok teşekkürler tekrar.

    YanıtlaSil
  12. hamdi vizyonuyokAralık 29, 2008

    buzcevheri, teşkürler. bu temayı daha geliştirttireceğim için, en basit halini paylaşıma açtırttım. benim için hiç önemli değil, beğenen ve kullanmak isteyen kullansın. bulunmaz hint kumaşı olmaya ne gerek var ki deyü düşünüyom.

    sade, yorumun için teşkürler. bilgi paylaştıkça büyürmüş. temada paylaştıkça büyür mü bilemedim şimdi.

    bery, blogger sayfa öğelerinden bilog listem widgetsini eklemen lazım. bi de baktığın bilogları oraya eklemen lazım. gerisi olur gider zaten.

    YanıtlaSil
  13. tamam hamdi çok sağol. beynim durdu. kodlar arasına bi girdim çıkamadım. herşeyi ordan yapmaya çalışıyordum. widget ekledim. son yazılar yorumlar felan onlarıda halletdim. amcaoğluna ve sana tekrar teşekkürler. tam bir erkek bilogu. süper olmuş.

    YanıtlaSil
  14. hülyakonarAralık 29, 2008

    temadan ziyade temayı paylaşıyor olman taktire şayan bence.üzücüde olsa bencilliğin kol gezdiği günümüzde,bu paylaşımcı davranış harika...

    bir yıldızlı pekiyi daha...

    YanıtlaSil
  15. hamdi vizyonuyokAralık 29, 2008

    bery, gilegle kullan hacı. teknik destek lazım olursa bizim amcoğlu hep buralarda.

    hülyakonar hağnım, teşkür ederim değerli yorumunuz için.

    YanıtlaSil
  16. eyvallah hamdi. sağolasın. hallettim herşeyi sorunsuz çalışıyor abi. şimdi kendimce sağını solunu evirip çevireyim yavaş yavaş (:

    YanıtlaSil
  17. Böhöhö. Mükemmel, züper, hede, hödö olmuş. İndiregandi yapıp kötü emellerimde kullanacağım bu temayı. Buzz!

    YanıtlaSil
  18. http://galatasarayi.blogspot.com/ da deneme amaçlı şablonu koydum ama acayip birşey oldu. İki başlık birden çıkıyor, iki tane twitter alanı çıkıyor. Düzenlenirse asıl bloga koymayı düşünüyorum. Help me!

    YanıtlaSil
  19. hamdi vizyonuyokAralık 31, 2008

    cobija, tamam gibiymiş şimdi hacı. kodları yeniden indirip, kurmayı dene bakalım. yine bi sorun çıkarsa bu sefer kafasını kırarırım yani.

    YanıtlaSil
  20. Mis gibi oldu mis. Amcaoğluna saygılar, sana da sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. hamdi vizyonuyokAralık 31, 2008

    gilegle kıllan cobija.

    YanıtlaSil
  22. Gilegle nedir hocam? Kod düzenleme şeysi midir?

    YanıtlaSil
  23. hamdi vizyonuyokAralık 31, 2008

    güle gülenin, internetleştirilmiş hali

    YanıtlaSil
  24. Bir soru daha sormak istiyorum.
    Yorumların yanındaki Homer resminin ziyaretçiler yorum yaptığında çıkması, ama blog sahibi yorum yaptığında kendi seçtiği bir resimin çıkması sağlanamaz mı?

    YanıtlaSil
  25. hamdi vizyonuyokOcak 02, 2009

    valla bizim amcoğlu da onu sağlamaya çalıştı ama blogger desteklemiyormuş. hepimiz homeriz dedik bizde gari

    YanıtlaSil
  26. Hacı güzel tema olmuş eline sağlık. Bunu WP ye uyarlarsan sana ömür boyu duacı olurum bilesin ;)

    YanıtlaSil
  27. hamdi vizyonuyokOcak 03, 2009

    ismail, teşkürler. amcoğluna bi söyleyeyim bakam. şu sıralar çok şey istiyon diye kaydırıyor amma tehdit edersem olur gibim.

    YanıtlaSil
  28. hacı bu hata veriyor, bir de bir ricam olacak, ben beyaz olsun istiyorumda bu temayı direkt alsam olmaz mı :)
    patron@safako.com msn ve eposta olarak kullanıyorum eklersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  29. hamdi vizyonuyokOcak 05, 2009

    şafako, şu an paylaştırdığımız tema bu, malesef ben göndermeyi bilmiyom. hata da veriyosa neresinde hata verdiğini yazarsan, amcoğluma sorarım düzeltiriz.

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel bir soruyla daha karşınızdayım.
    Hocam bu temada anasayfaya girerken Twitter'da oturum kapalı iken uyarı veriyor. Ancak bu senin temanda olmuyor. Nasıl oluyorda oluyor?
    Ayrıca beyaz tema daha güzel, onu istiyoz :D

    YanıtlaSil
  31. hamdi vizyonuyokOcak 10, 2009

    sayın cobija, ne demek istediğini anlamadım ama hagaten bende hiç uyarı falan vermiyor. ben senin siteye girince hiç oturum kapalı diye uyarı vermiyor? sadece sana veriyor herald o uyarıyı. bi emin ol, olamazsan beraber olmaya çalışalım.

    temaların hepisini zamanla paylaşacam.. biraz kullanayım hele bunu.

    YanıtlaSil
  32. Twitter oturumunu kapatıp tekrar girer misin bloguma? Çünkü şikâyetler alıyorum. Ben de oturumu kapatıp girince uyarı aldım.

    YanıtlaSil
  33. hamdi vizyonuyokOcak 10, 2009

    sevgili cobija, twitır hesabını herkesin görebileceği bi şekilde ayarlarsan sorun kalmayacaktır sanırım. gördüğüm kadarıylan bir asma kilit var twitır hesabında.. ya bilgilerini kamuoyuna açacaksın, yada twitır eklentisini kaldıracaksın. olmaz böyle :)

    YanıtlaSil
  34. Hamdi kardeşim, wp uyarlama işini biraz takip edersen harbi sevinirim. Tema vallaha süper olmuş, WP ye uyarla harbi süper olur ya.. Sevindir be şu garibanı. Sevaptır..

    YanıtlaSil
  35. Teşkürler efem. (:

    YanıtlaSil
  36. hamdi vizyonuyokOcak 10, 2009

    ismail hacım, amcoğlu belediyesi çalışıyor amma şu sıralar biraz yoğunmuş. ben yine de kafasına vuraa, vura yaptırmaya çalışacam. teşkürler

    YanıtlaSil
  37. takipteyiz.
    tutuyoruz sizi efem

    YanıtlaSil
  38. hola..
    thanks ya..
    that`s a nice template!
    :)

    YanıtlaSil
  39. KayhanoviçŞubat 23, 2009

    Nazara mı geldi noldu indirmede sorun var :(

    YanıtlaSil