3 Aralık 2008 Çarşamba 02:07 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , , , olarak fişlendi.
küçüktük, ufacıktık. top oynadıkça acıkırdık.. sonraları top oynamakta kesmez oldu. düşündük, taşındık..

bi ara dışarı çıktıkça, bi parkta sabahtan akşama kadar oturuyorduk. çekirdek alıp çitliyorduk.. ondan da sıkıldık.. bi köşe başı bulduk ve iki sene boyunca yaz tatillerinde o köşede oturup piyasayı gözlemledik. o caddeden geçen tüm hatun kişileri de tanıdık, bildik. sonra ordan da sıkıldık..

baktık olmayacak.. bi gaaveye girdik. oyun oynamaya başladık. ilk başlarda hesabı ortak ödedik. sonra ondan da sıkıldık ve hesabına oynamaya başladık.. daha zevkli oluyordu hafız.. böyle değişik bi hırs kaplıyor insanın içini.. bu oyunuda sana sokamazsam bana da hamdi demesinler muhittin!

okeyle başladık.. 31, 51 ve ardından 81 ile devam ettik.. başka şehirlerde 101 oynayanlarda var ama bizim şehir o kadar gelişmediğinden olacak ki biz 81'de kaldık. haddimizi bildik. oynadıkça oynadık.. parklardaki, köşebaşlarındaki muhabbetlerimiz bitti. okey üzerinden espriler patlattık.. güldük, eğlendik. biz bu oyunu monte garlo'da gızlarlan, gaavede de gazlarlan oynarız anlayacaanız!

hiç bıkmadık bu oyunlardan.. hala oynarız.. herhangi bi yerde çay içip, muhabbet etmek tarzımız değil bizim artık.. hem bunları oynarken konu bulmakta da zorlanmıyoruz.. birisi yanlışlıkla bi okey atıveriyor.. seyreyle cümbüşü gari.. acayip eğlenceli bir oyun vesselam.

bunlardan çok sıkılmış olsakta belli etmedik. hep aynı taşlar, hep aynı dizilimler, hep aynı muhabbetler.. varımız yoğumuz okey şimdilerde.. arada bir ihalede oynarız.. ihalenin esprileri bambaşka tabi.. geçenlerde bi as kız yaptım mesela ki değmeyin keyfime.. bi de kız şeyttirmece var; biri 10'lu atar mesela, ondan sonraki kızı atmak zorunda kalırda öbürü kızın üstüne papaz veya as atarsa kız şeyedilmiş olur. (şey: coker)

durumlar böyle olunca, bilog açtığımı da söylemedim arkadaşlarıma.. söylersem bana uzaylı gibi bakacaklarından eminim çünkü.. aramızda kalsın lütfen sayın okurgezerler.

içgüveysinden hallice : türkiye'de blog yazarlığı araştırması için bir anket yapıyorlarmış. bende twitır'dan öğrendim. katılanlara müteşekkir olacaklarmış. şahsen ben çözdüm ve çok kolay geldi sorular.. sende katılmak istersen burdan buyur http://tinyurl.com/64fq8c
9 bikbik
  1. peki peki ya batak ?öğrenci insanının güzide oyunu batak?

    YanıtlaSil
  2. hamdi vizyonuyokAralık 03, 2008

    bizim gaavede ihale deriz biz ona işte. ihaleli batak diyenlerde varmış. hep duyuyoz bunları amma eski köye yeni adet getirmeyi sevmeyiz.

    YanıtlaSil
  3. hamdi usta sonunda yeni yazını yazdın ve ben de okudum. artık uyuyabilirim :peline sağlık, şansın bol olsun!

    YanıtlaSil
  4. Aaa okey iyi ama bi de king var 3-5-8 var. bunlar oynanmıyor mu gaavede?

    YanıtlaSil
  5. Aga biz haybeden adam aradik o zaman pazar gece, kinge 4. aradik uzunca, bilsek kahve insani olduunu kopar bulurduk seni

    YanıtlaSil
  6. hamdi vizyonuyokAralık 04, 2008

    ahmet ustam, teşkür ederim beni beklediğin için. bende seni bekleyecem bundan sonra.boogie, bizim gaave'de 101'e bile geçemedik ki king filan oynasak. poker oynuyolardı bi ara faceboktan öğrenmişler.. onada gaaveci izin vermedi.koyusiyah, lazım olduğunda çaarın hacı. dördüncü olmayı hep severim ben.

    YanıtlaSil
  7. delirapunzelAralık 04, 2008

    acaip keyifle okudum valla bayılırım gavee muhabbetlerine:))) babamda sık sık gider. akşam yemeğindeyken başlarlar aramaya gaaveeden. "hacıı gelmiyonmu lan" dediklerini duyarım telefondan:)eskiden bende giderdim maç izleme bahanesiyle ama şimdi yaş 25 oldu, hatun kısmısının ne işi varmış gaveede diyorlar, en son babamı fena bozmuştum bilardo masasında bütün siniri bundan sanırım...gerçi o günlerde çoook eskide kaldıya neyse...

    YanıtlaSil
  8. ahmeTT dedi ki Aralk 04, 2008hamdi usta her gün yaz her gün okuyalım şu güzel yazılarını :) günün stresini atmak için birebirsin.

    YanıtlaSil
  9. hamdi vizyonuyokAralık 05, 2008

    delirapunzel, demek ki bu muhabbetler yaşla alakalı değil, mekanla alakalıymış yahu.. 20 sene sonra beni de aynı şekilde çağırmaya devam mı edecekler yoksa bunlar?? aman allam.. düşünemiyom bile.ahmet ustam, teşkür ederim sana ama bende motor değilim ki hergün yazabileyim. arada bi durmam lazım ki su kaynatmayayım.

    YanıtlaSil