15 Kasım 2008 Cumartesi 12:07 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , olarak fişlendi.
yine bizim amcoğlu, yine enteresan bi site.. facebok facebok dedi.. kafamın etini yedi. bi blog açtık hemen asosyal oluverdin dedi. bilgisayar başında fazla oturmak asosyallik göstergesiymiş meğersem. biraz arkadaş edin, ortamlara ak dedi.. bende hemen üye oldum.. en yakışıklı ve en uzun saçlı fotoğraflarımı yükledim.. şimdiden bi sürü arkadaşım oldu bile.. burası çok güzel bi siteymiş. içinde bi sürü kız var ve hepside tiki yahu.. körün istediği bir göz değil miydi?

burdan da bi ulusa sesleniş konuşması yapmak istedim. hem görüntülü hem canlısından. her zaman sayın başbakan yapacak değil ya. bizimde kendimize göre bi okuyucu kitlemiz var yahu. neyse blog yazmaya pek vaktim olmuyor bu sıralar.. malum facebok daha zevkli.. hadi görüşürüz kib.
6 bikbik
  1. osuruktanteyyareKasım 15, 2008

    mailinden arattım capon çıktı resimdeben uzun saçlı seni görmek istedimdi caponmusun lan

    YanıtlaSil
  2. hamdi vizyonuyokKasım 15, 2008

    capon değilim ben. tipim capon gibim. anlayamadım gitti.

    YanıtlaSil
  3. feysbuk evet.. cok cilgin bir olusum oldugunu dusunmekteyim ben kendisinin.. allah sonumuzu hayreyleye

    YanıtlaSil
  4. Feysbuk kadar naynırınoy bir site görmedim ... Millet eski arkadaşlarını bulmak dışında herşeyi yapıyor :P

    YanıtlaSil
  5. hamdi vizyonuyokKasım 16, 2008

    eski arkadaşları kim ne yapsın ki ya.. geçmişe mazi derler bizim oralarda. önümüze bakmak lazım. yeni yeni çıtır arkadaşlarım oldu mesela. hepside birbirinden tiki

    YanıtlaSil
  6. icimden geldigi gibiKasım 23, 2008

    sevdimm :))

    YanıtlaSil