24 Kasım 2008 Pazartesi 11:38 tarihinde yazıldıktan sonra , , , olarak fişlendi.
yine bir şehirden başka bir şehre doğru, şehirlerarası bir yolculuk yapıyorum.. yanımda 20'li yaşlarda bir deliğganlı oturuyor. insanları önce dış görünüşüne göre değerlendirdiğimden olacak ki önce bi üstüne başına bakıyorum. serseri diye fişledikten sonra aslı astarı nedir öğrenmeye koyuluyorum.

klasik ve klişik muhabbete giriş cümleleri..

yolculuk nereye hemşerim?

cevap veriyor ama muhabbeti uzatmaya pek meyilli değil gibi gibi.. ikinci sorumu yöneltmem lazım..

öğrenci misin?

öğrenci olmadığını, alçı dekorasyon işleriylen meşgul olduğunu söylüyor. hatta ustaymış. bu yaşta usta olduğunu öğrenince biraz şaşırıyorum tabi. konuşmasından doğu kökenli olduğu belli gibi gibi.. neyse muhabbete meyillendirdim biraz da olsun. bana birkaç soru sordu. sonra konuyu yine kendine getirdim. anlatmaya başladı..

keşke dedi.. bende okuyabilseydim.. çokta istekliydim ama olmadı dedi. teselli ettim birazcık. okuyanlar sanki bi bok mu oluyor dedim. sen en azından sevdiğin işi yapıyormuşun bak dedim. sonra niye okuyamadığı kısmına geldik..

ilkokula başladığında öğretmeninin bunu ilk sıraya oturttuğunu ve her dersten önce bi güzel dövdüğünü anlattı. sebebini sordum. bilmediğini söyledi..

ee dedim?

birgün dedi, evimden yanıma bıçak alarak gittim.. aynı şekilde dayağımı yedikten sonra öğretmeni bıçakladım.. dedi. sonrasında mahkemelik olduğunu ve okuldan kaydının silindiğini söyledi. bi daha da okuyamamış.. inşaatlarda çalışa çalışa usta olmuş sonunda.. hala inşaatlardaymış.. okuma yazması olmadığından ehliyeti yok.. ama arabası var.. doğan görünümlü şahin.. iyi hareketler yapılıyor diyor, deli pati çekiyormuş arabası..

vay anasını dedim.. ne öğretmenler yetişmiş zamanında.. ne ustalar çıkarmışlar..
5 bikbik
  1. hakkaten vay anasını bee...

    YanıtlaSil
  2. Lafım meclisten dışarı psikopat yetiştiren psikopat öğretmenler de varmış...

    YanıtlaSil
  3. kurunun yanında yaşı da yakmamak lazım .tamam mesleğin kutsallığından bihaber öğretmenler var ama böyle öğretmenlerin varlığını gölgelememek lazım.

    YanıtlaSil
  4. hamdi vizyonuyokKasım 24, 2008

    keşke bu tür öğretmenlerin sayısı önemsenmeyecek kadar az olsaydı..

    YanıtlaSil
  5. ilkokul öğretmenim akşam kendi çocuuna kızar sabah gelip hepimizi sıra dayağına çekerdi. ortaokulda ki coğrafya hocam sınıfta örgü örer yaramazlık edince şişi kafaya indirirdi, din hocasının özel yapım upuzunbir sopası vardı. ve daha niceleri. Saolsunlar hepsi birbirinden şekerlerdi:P

    YanıtlaSil