25 Kasım 2008 Salı 19:27 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , olarak fişlendi.
bazı bazı kendimi bi bok sanıyorum. bi havalara girmeler.. bi şekil bi şey olmalar falan filan. çok şükür şimdilerde internet denilen şey var da artık bi hastalığımız, bi derdimiz olduğunda "acıbaa benlen aynı durumda olan kişiler var mıdır?" diye merak ettiğimiz şeyleri araştırabiliyoruz. zira öyle de yaptım mesela.. ama nafile. kendini bi bok sanıpta, o boktan durumunu yazan birilerini bulamadım bi türlü..

sadece bende olan birşey olabileceğinden şüphelendim ama bulunmaz hint kumaşı olmadığıma göre, öyle birşey de olamaz dedim.. eh? o zaman benimle aynı durumda olan diğerleri, sürekli olarak kendilerini bi bok sandıklarından durumlarının farkına varamıyorlar sonucuna ulaştım.

düşündüm taşındım.. bundan gerü divanda, dergahta, bergahta bu duruma bok sendromu denilsin dedim. sonra bi daha düşündüm. hoşuma gitti lan.. bok sendromu.. söylerken ağız şekilden şekile giriyor.. duyan bi bok sanıyor yahu. negzel..

neyse asıl değinmek istediğim konu bu değildi..

internette geziniyorum yine.. biloglardan biloglara akıyorum hafız modundayım. bişiler okumak zorunda kalıyorum ve yorum yapasım geliyor aniden. yazıyorum.. yazıyorum.. gönderdikten sonra bişiler yazıyor orda.. mesajınız yöneticinin onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır. sabrettiğiniz için teşekkür ederiz. acayip havalı birşey vesselam. bende böyle yapmaya karar verdim. öyle her isteyen yorum yapamasın deyü düşündüm. en azından yorum yaptıktan sonra yorumlarının hemen yayınlanmadığını görünce göt olsunlar ve beni bi bok sansınlar dedim.

sonra.. bi daha düşündüm ve vazgeçtim. ben zaten kendimi bi bok sanıyorum.. ne gerek var ki başkasının beni bi bok sanmasına.. hem zaten her lafa verecek bir cevabım var.. hadi eyi günler.
21 bikbik
  1. bok mu var dı bu yazıyı yazacak:)))baba ben de uyuz olurum bu onayına yaz gitsin yayınlansın:)

    YanıtlaSil
  2. hamdi vizyonuyokKasım 25, 2008

    literatüre bi katkım olsun dediydim :$

    YanıtlaSil
  3. cesetizleriKasım 26, 2008

    ben kendimi hep bir bok sandım, sanıyorum.. ama ben de götüm tavan yapsın diye onayımdan geçiriyorum yazıları.. bloğuma yorum yapanlara hakaret edilmesini istemem.. eski sevgilimin gelip abuk sabuk yorumlar yazmasını istemem.. :)bir de götüm tavan yapsın diye işte :)

    YanıtlaSil
  4. hamdi vizyonuyokKasım 26, 2008

    işin açıkçası kendini bi bok sanan tek kişi olmadığımı bilmek rahatlattı. belki zaten biliyordum ama teyit ettirdiniz, teşkür ederim bağyan.yazıda da dediğim gibi çok havalı bi hareket bu yorum onaylama işi. bende yapacaktım ama vazgeçtim sonradan. direk amcoğluma dedim zaten böle böle yapalım diye. olum uğraştırma beni dedi. çok teknik bilgi isteyen bi iş olsa gerek aynı zamanda.

    YanıtlaSil
  5. benim sorunum şu ki, ben kendimi bi bok sanmak istiyorum ama sanamıyorum.. bu da bir bok sendromu mudur? yoksa bir alt yada bir üst evresi filan mıdır?

    YanıtlaSil
  6. hamdi vizyonuyokKasım 26, 2008

    merabayın stickman. öncelikle kendini zorlamamanı tasviye ederim. zorla güzellik olmaz. bi hocamın bi lafı vardı, "dolu kap taşar" didiydi. sende bok sanmak yolunda dolacaksın, dolacaksın ve sonunda bakacaksın ki artıkın kendini bi bok sanıyor olmuşun. ama pek sevdiğim bi hoca değildi bu, o bakımdan dediği lafta doğru olmayabilir.yinede sıkma canını.. karamsar olma. herkes kendini bi bok sanmış olarak dünyaya gelmiyor. olur gider hepisi.

    YanıtlaSil
  7. peki ben ise şöyle bi sendrom yaşıyorum ki , insanlar beni bi bok sanmakta . ben bi bok oldugumu dusunmuyorum cok , hani boklugum herkes kadardır , tamam belki biraz daha fazla .ama insanlar buyuk bi bok sandıkları icin beni surekli yuksek beklentilele karsıma cıkmaktalar dolayısıyla zaman zaman hayalkırıklıkları yasadıkları icin bu yuzden de suclu ben oluyorum , yardım edin haydar dumen .boyle bi bokluk hadisesiylen karsılasılmıs mı daha once ?çözümü var mı ?

    YanıtlaSil
  8. Last StationKasım 28, 2008

    yorumlari denetlemezsen bir kac saf arkadasin cikip adina soyadina adresine kadar herseyi yazabiliyor, basima geldi ordan biliyorum:)bir bok oldugunu sanmak meselesine gelince, bir bok olamadigini dusunmekten daha iyidir:)

    YanıtlaSil
  9. hamdi vizyonuyokKasım 28, 2008

    berrak hağnım, bazı bazı kendini bi bok sanmak iyi olur. her zaman sanarsan daha bi güzel olur belki. çevrendekileri, seni bi bok sanmamaları için ikna etmek yerine, kendine çeki düzen versen iyi olur. belkide bi boksundur çok afedersin ama farkında değilsindir. çevrendekilerin senden beklentilerinin yüksek olmasıda iyi olabilir belki, güven sorunu yaşamazsındır. o beklentileri düşürmeye çalışırsan ve bunu başarırsan, ileride birgün çok başın ağrıyabilir. benden söylemesidir. böyle boktan durumlarla karşılan olduysada ben bulamadım alem-ül internette. umarım birgün böyle boktan içerikler çoğalırda, aradığımızı bulmakta güçlük çekmeyiz. eyi günler.

    YanıtlaSil
  10. hamdi vizyonuyokKasım 28, 2008

    last stalin, benim saklayacak bi adım soyadım olamadığı için, saf arkadaşlarım gelip beni burda ifşa edemiyorlar ama rencide edebilirler belki :O zamanında şu bilogu açtırırken amcoğlum nick denilen hadise konusunda beni bilgilendirseydi, negzel olurdu belki de. bende bi nick düşünüp, kendimi saklar heyecanlanırdım. ama bizim amcoğlu değişik bi insan, her daim olmasa da zaman zaman kaydırırım ona. aslında şimdi de onaylamak istiyom ben ama yine amcoğlu yapıvermiyor. anlayacağın amcoğlunun eline bakıyom. bigün bende öğrenirsem bu işleri, o zaman çok yalvartıcam ama onu. neyse..bi bok olduğunu sanmak meselesine gelince ben kendimi bi bok sandığım zamanları çok seviyorum. ama çok uzun sürmüyor böyle zamanlar niyeyse.. bitiveriyor. rüya gibim.. lan diyorum, bi daha sanayım nolur diyorum ama he diyincede olmuyormuş. bittikten sonra da kendime kızıyorum, lan amma da bi bok sanmışım kendimi diye. sonra bi bok sandığım zaman yine oluyor. bu sefer bi daha kızıyorum kendime, lan amma da bi bok sanmamışım kendimi diye.. değişik duygu durumları bunlar.

    YanıtlaSil
  11. Last StationKasım 28, 2008

    last satalin mi, yyorumun geri kalanini okuyamadim gulmekten:))))

    YanıtlaSil
  12. Last StationKasım 28, 2008

    gulerken bende senin yazdigini yanlis yazmisim, last stalin iyiymis ya, boyle degistirmeye karar verdim:)

    YanıtlaSil
  13. hamdi vizyonuyokKasım 28, 2008

    bende yanlış yazmışım zaten.. last statin deyü okuduydum, last stalün yazmışım. olsun last stalin olsun. neler olmuyor ki..

    YanıtlaSil
  14. ArtificialKasım 28, 2008

    şu 'hakkımda' daki gibi/türü şeyler yazsana.-istek parça çalıyosun dimi bu arda :) -

    YanıtlaSil
  15. hamdi vizyonuyokKasım 28, 2008

    yazdım işte, sağ üst köşede.. olmamış mı?

    YanıtlaSil
  16. hocam, bu yazıyı okuyunca aklıma (saçma olabilir) bi espri geldi: adamın biri kendini bi bok sanıyormuş, gitmiş kanalizasyona girmiş. şaka bir yana insanın kendini değerli hissetmesi, derecesine göre gereklidir. amiyane tabirle "tempra" olmak, arkası kalkık olmak da, ezik olmak da kötü. yani aslında kendimizi "bi bok sanmamız" bir yere kadar gerekiyor bence. değerimizin ne kadar farkındayız? ben şahsen küçüklükten beri "o işi yapamam, bu iş elimden gelmez, bunu beceremem, onu yapamam, bir şey yapamam, benden bi bok olmaz" gibi düşünceleri baskın olarak yaşadım. bu çok kötü bişey tabi. diğer taraftan kendini gereğinden fazla değerli görmek de zarar. ama ülkemizde türk gencinin gelişim safhalarına şöyle bi göz gezdirirsek, daha çok "ben yapamam" zihniyeti öne çıkmış durumda.o yüzden bence kendini bi bok sanman iyi olabilir :))

    YanıtlaSil
  17. AbRaXaS : Derman AkşitKasım 29, 2008

    yalnız değilsin vallahi ben de kendimi bir bok sanıyorum hayatımız kendimizi bir bok sanmakla geçiyor. neyse bu yüzden olsa gerek yorumları onaylıyorum ben, hakikaten o kadar havalı mı duruyor :))

    YanıtlaSil
  18. hamdi vizyonuyokKasım 29, 2008

    yasin hocam, değerli yorumun için teşkür ederim. kendimi bi bok sandığım durumlarda hakikaten kendimi iyi hissederim ama dediğin gibi dozajı iyi ayarlamak gerekiyor. herşeyin fazlası zarar diyenlerin demek istediği bu olsa gerek. çocukluk diyince, çocukken yaşadığım bi olay aklıma geldi. bi çocuk vardı.. babamla onun babası bize bişiler yaptırıyorlardı. o çocuk yapmıştı ama ben yapamamıştım. öyle olduğunu görünce babam bi güzel aşağıladıydı beni elaleme karşı. yaşım da ben diyim 6 sen di 7 filan.. nası bi yer ettiyse bilinçimin altında, hala hatırlarım bak.. o günden sonra kendimi bi bok sanmaktan vazgeçtiydim. sonrada bi bok sanmamaktan vazgeçtim.. şimdilerde bazen sanarım, bazen sanmam.

    YanıtlaSil
  19. hamdi vizyonuyokKasım 29, 2008

    abrakadabras hağnım, yalnız başıma olmadığımı bilmek beni ne kadar mutlu ne kadar mesut ediyor anlatamam. teşkkür ederim.yorum onaylama işi hakikaten hem havalı hem negzel. şu amcoğlumu bi ikna edeyim, bende yaptırıcam.

    YanıtlaSil
  20. ne ben olabildim ne de başkasıKasım 30, 2008

    ben bıraktım bi bok sanmayı kendimi:))

    YanıtlaSil
  21. hamdi vizyonuyokAralık 01, 2008

    ne ben olabildim, bazı bazı bile sanmıyon muğ?

    YanıtlaSil