16 Kasım 2008 Pazar 22:32 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , , olarak fişlendi.
internet alemine daldığımdan beri öğrendiğim iki site oldu. ikisini de bizim amcoğlu öğretti amma ileride birgün kendisine çok fena kaydırmam kuvvetle muhtemelle.

birincisi blograzzi. alem-ül internetin paparazzisi gibim. bende böyle bi serbest çağrışım yapıyor yani. düşünüyorum düşünüyorum.. başka bişi de aklıma getiremiyorum. bu siteye bi giriyorum, bi blogdan öbür bloga allaaa akıyorum ortamlara hafız.. yeni gördüğüm bi yeri var bu sitenin.. popiler bloglar deyü.. bi baktım ki benim mütemiyende o listeye girmiş. nasıl olduğunu anlayamadım amma bi şekilde bu liste beni kendine bağladı. nasıl bi listeyse anlayamadım arkadaş. bi girdiğimde 5. oluyoruz, bi daha girdiğimde 3. oluyoruz. acayip heyecanlı bi yarış vesselam. şimdi kaçıncı olduk acıbaa diye merak ediyorum.. tekrar tekrar giriyorum paparazziye... iki dakka bilgisayarın başından ayrılıp televzondaki dizileride izleyemez oldum. hatta şimdiden başladım amcoğluna saydırmaya..

ikinciside facebok. ne menem bişeyse, durmadan birilerinin profilini inceliyorum. fotoğraflara bakıp bakıp iç geçiriyorum. ah ulan diyorum analar ne yiğitler şeyttiriyor.. eh dizilere ayırmam gereken zamanda arada kaynayıp gidiyor yahu..

olmazsa internet bağlantımı kestireceğim. hakkaten şeytan icadıymış bu alet, ben bugün bunu gördüm. iki dizi izleyip genel kültürümü artırmak varken uğraştığım şeylere bakın sayın seyirciler.

bu yazıyı okuyan birileri varsa aşağıya ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olsunlar. olmazlarsa da top olsunlar.. yardımcı olacakların elimden geldiğince terazilerine tıklayacağım. söz.. daha ne diyim lan. valla tıklayacam..
22 bikbik
  1. cesetizleriKasım 17, 2008

    kelin ilacı olsa.. sürermiş :)modemin adaptörünü evdeki herhangi birine emanet etmek.. lazım oldukça istemek bir yöntem.ben zamanında bunu uyguladım.. 1 ay kadar işime yaradı :)yerini bulmuştum ama azmettim almadım :)

    YanıtlaSil
  2. hamdi vizyonuyokKasım 17, 2008

    öncelikle teşekkür ederim bağyan, elimden geldiğince terazisine tıklayacaklarım arasına ekledim sizi. bol repli günler dilerim.önerdiğin çözüme gelince kısa vadede tatmin edebilir belki ama gidip adaptörün yenisini alma ihtimalimde var. kendimi tutamayıp öyle bişey yaparsam çok saçma olur. bende bol bol saçmalık yaptığım için böyle bişey yapabilirim. yani beni internetten çekip kurtaracak bişiler lazım amma bulamadım daha..

    YanıtlaSil
  3. Arzu'nun İncisiKasım 17, 2008

    Bak bu feys(bok) denen menem şeyi, ben de denediydim... Bi baktım ki, tanıdığım-tanımadığım, bi sürü arkadaşım, akrabam türemiş!.. Hatta, 20 yıldan fazladır beni arayan, anam-babam çıktı ortaya'.. Sonunda, ben de, kızdım-sinir oldum!.. İptal ettim, (bok)tan şeyi!..Şimdi, çok rahatım... :)Ha bak, bi de sana "makas" tavsiye edebilirim. Yanlış anlama, yanaktan olan değil!..Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. hamdi vizyonuyokKasım 17, 2008

    meraba arzu hağnım, değerli yorumlarınız için teşkür ederim. makas mevzunu tam olarak anlayamadım. arabayla yaptığımız makası mı demek istediniz? hani bi arabanın sağından, başka bi arabanın solundan, daha başka bi kamyonun sağından geçilir ya.. öyle mi demek istediniz? anlayamadım.

    YanıtlaSil
  5. internette çok zaman geçirdiğini te burdan hissettim :) ne terazisi bu tıklayacağın ?

    YanıtlaSil
  6. hamdi vizyonuyokKasım 17, 2008

    hani böyle tıklayınca rep veriyor ya. o terazilerden işte. anlamadın mı?

    YanıtlaSil
  7. hamdiciğim:Pben geldim :)bu hafız lafını çok seviom ben.sık sık kullan yazılarında olar mı:)hoşbuldum:Pp

    YanıtlaSil
  8. İlk facebook hesabını kapat. Biraz acı çekeceksin o yüzden yakın bir arkadaşının şifresini isteyip ondan girip bakmaya başlayacaksın. Onun hesabından girdikçe, gelen mesajlara cevap veremedikçe, ortak arkadaşların dışında insanların 'Tikican ile Şeker kız Candy şimdi bir ilişki içerisindeler.'şeklinde durum güncellediklerini gördükçe facebook'tan soğuyacaksın. Ama hayır henüz bitmedi, daha 'olmaya' yeni başladın. Bir süre böyle devam edip sonra asıl büyük çaba gerektiren 'Msn Hesabını kapatma' işlemini gerçekleştirmen lazım ki tam "olasın". Ben her ikisini de yaptım çok mutluyum. Adaptör saklama filan hikaye, bilgisayar olan her yer den hesabına erişebildiğin sürece bir şey değişmiyor haberin olsun.

    YanıtlaSil
  9. Papatya PrensesKasım 18, 2008

    :)) çağın hastalığı bu yaf:)

    YanıtlaSil
  10. hamdi vizyonuyokKasım 18, 2008

    #böcek: hoşgeldin hafız. elimden geldiğince hafızıttırıyom zaten, merak etme. yine beklerim, bi ara çay ikram edeyim sana.#antepian: facebok hesabımı nasıl kapatıcam kardeş? bi de kapatınca kız arkadaşlarım silinir mi listemden? silinecekse kapatmayayım be. neyse saol yinede yardımcı olduğun için, dediklerini tutmaya çalışacam.#papatya prenses: hastalanmış mıyım yani ben? psikolocik doktora mı gitmem gerekli?

    YanıtlaSil
  11. Papatya PrensesKasım 20, 2008

    :))) kendine yeni uğraşlar bul geçer..

    YanıtlaSil
  12. hamdi vizyonuyokKasım 20, 2008

    işte bende onu soruyorum yaf :)

    YanıtlaSil
  13. Papatya PrensesKasım 21, 2008

    kek yap,kurabiye yap :D

    YanıtlaSil
  14. aerodinamik yarKasım 22, 2008

    atkı ör.. kış geldi.. burnun üşümesin..

    YanıtlaSil
  15. Sürekli bi cözümü yok..2 ay kdr pc mden uzak kaldıgımı bilirim=) ama hicbirsey degismedi 2 ay sanalda yktum..Döndüm ve aynı hayatıma devam ettim=)

    YanıtlaSil
  16. hamdi vizyonuyokKasım 22, 2008

    kek yap, kurabiye yap, atkı ör.. bunların hepisini ben yaparsam, bu bağyanlar ne iş yapacak yahu? sorarım size..lilith hağnım yardımcı olmaya çalıştığınız için teşkür ederim. bende zaten böyle devam etmeye karar verdim. hem internette dizi izleyebileceğim sitelerde varmış.

    YanıtlaSil
  17. negzelmiş burası ya .sevdim .ehauhaben bide o siteyi çözemiyorum .yani ugrasmadıgımdan da olablr .

    YanıtlaSil
  18. hamdi vizyonuyokKasım 28, 2008

    teşkür ederim berrak. bende tam çözemedim o siteyi zaten. çok karışık yapmışlar.

    YanıtlaSil
  19. ne ben olabildim ne de başkasıKasım 30, 2008

    terazi olayını anlamadım.blograzzi konusunda bi öneri bulamıyorum ama feysbukta uyku moduna al kendini. en iyisi öyle. arada uğrar bakarsın:)))

    YanıtlaSil
  20. hamdi vizyonuyokAralık 01, 2008

    ne ben olabildim, terazi çok basit bişey, tıklayınca puan veriyor. anlamadın mı?facebok'u halletim gibi. pek girmiyom artık. yonja diye bişi varmış onu öğrenecem. bi de twitır buldum. çok zevkli. teşkür ederim yardımcı olmaya çalıştığın için.

    YanıtlaSil
  21. Guney Can GokogluAralık 01, 2008

    kendi çözümlerimi sunayım: 1- Az uyu, daha çok zaman kalıyor hayata... 2- iPhone, HTC ya da SE w960 gibi bir telefon al, paraya kıy, her ortamda face 'e girebil, dizi izleyebil, internette dolaş vs. Böylece bu eylemler için ev ortamına ihtiyaç duyma. Umarım yardımcı olur :)

    YanıtlaSil
  22. hamdi vizyonuyokAralık 02, 2008

    teşkür ederim bayım. benim en son taviz vereceğim şey uyku olduğundan ilk önerini yapamayacam. bazıları aynştayn az uyurmuş filan dedilerdi amma ben aynştayn olmadığıma göre az uyumamın anlamı olmadığı sonucunu çıkardım.ikinci önerinde güzel aslında amma bende o kadar para olsa amcoğluna para verip şu bilogu paralı yere geçirecez. bakalım bi gün devlette bi işe girebilirsem, maaşımın bi kısmına iphone neyse ondan alacam. tekrar teşkürler.

    YanıtlaSil