30 Ekim 2008 Perşembe 08:11 tarihinde yazıldıktan sonra , , , , , , , olarak fişlendi.
hoşunuza giden bir yazılımı lisansını almadan kullanmak mı istiyorsunuz? yeni gördüğünüz ve para karşılığı satılan şu blog temasını kullanabilseydiniz ne güzel olurdu değil mi? adamın teki harika fontlar yapmış ama paylaşımcılıktan bihaber.. parayla satıyor? halbuki parasız dağıtsa emeğine sağlık der, terazisine tıklardık?

aslında bu sorular herkes tarafından gayet kolay bir şekilde cevaplandırılabilen şeyler. öylesine kolay ki artık bir fenomen bile diyebiliriz. tabii ki cevabımız yine büyük bir fenomenin içinde saklı; google. her vizyonukyokgilin kullandığı gibi bende yukarıdaki sorular benzeri bir sorunla karşılaştığımda bu yöntemi kullanıyorum. açıyorum google'ı..playboy dergisi yazıyorum orya.. sonuna bir de rapidshare ekledimmi şahane oluyor.. basıyorum enter'a.. şakkadanak bilmemne forumu geliyor karşıma. indiriyorum en güncelinden davşanlı dergimi.. bi de emeğine sağlık deyip terazisine tıklıyorum paylaşımsever arkadaşımızın. ve evet indirdiğim şeyi gönül rahatlığıyla okuyabilirim artık.. beş kuruşta vermedim hem.. içim öylesine rahat ki.. terazisine bile tıklamışım zaten, daha ne yapabilirdim?
2 bikbik
  1. BlogMaSTeRKasım 27, 2008

    yani şimdi burda utanmamız filan lazım heralde ama benim için rahat valla

    YanıtlaSil
  2. Huseyin TufekcilerliKasım 30, 2008

    bi de bazı linkler sadece forum üyelerine görünüyor, benim canımı da bu sıkıyor.

    YanıtlaSil